Suttyomban emelgeti az árait a Meki

Irtózatos erejű volt az elmúlt években az infláció, sokáig vezettük e téren az európai ranglistákat. A sokk hatásai mindmáig érehetőek egyrészt a fogyasztóknál, másrészt a vállalatoknál.

A magyar fogyasztás immár masszívan az utolsó Európában, ebben még a bolgárok is lehagynak bennünket, hiába magasabb a magyar egy főre jutó nemzeti jövedelem (GDP). Ennek oka a magasabb adószint, tehát hiába termelünk többet Bulgáriánál, az emberekhez érkező pénz mégis kevesebb. A nyomott magyar fogyasztás, a gyenge munkaerő kínálat a vállalatok életét is megnehezíti. Hogyan lehet csökkenő kereslet, növekvő költségek mellett mégis talpon maradni? A recept, a sunnyogó áremelés trükkje.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo