Megvannak a legbefolyásosabb magyarok

Megjelent a Forbes „A legértékesebb magyar influenszerek” listája. A módszertan tovább finomult, a szakmai zsűri közel harminc főre bővült, az első Social mellékletben pedig a magyar influenszerpiac háttértitkait is felfedik.

Mi a Magyar Péter-jelenség titka?
Mennyiben más Magyar Péter, mint Orbán Viktor?
Mennyi voksot szerezhet a Tisza Párt, kitől vehet el szavazatokat?
Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Somogyi Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a Political Capital szociológus társalapítójától!

2024. május 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az influenszereknek ma már megkérdőjelezhetetlen szerepe van a hirdetői piacon. Bizonyos szint felett az influenszerkedés már nemcsak hobbi, hanem komoly üzleti teljesítmény. Posztonként akár másfél millió forint, márkanagyköveti szerződésekért pedig tízmilliós összegek is pöröghetnek a magyar influenszerpiacon. 2024-ben már másodjára készíti el a Forbes A legértékesebb magyar influenszerek listáját, a 2022-es celeblistánál debütáló új módszertant az influenszerek világához igazítva. Kik azok a csúcstartók, akik ismertségükből valós üzleti sikert, üzleti értéket képesek létrehozni? Márkaként mely influenszerekkel érdemes elérés, kedveltség, aktivitás és minőség alapján együtt dolgozni? A Forbes idén is erre kereste a választ, azokra a kreátorokra koncentrálva, akik széles ismertségüket kizárólag a digitális tartalomgyártásnak köszönhetik.

Nessaj, Whisper Ton feljebb jutott

A TheVR megvédte első helyét. A debreceni csapat tavaly lett tízéves, a követők és a piac egyhangúan őket tartják a legértékesebb influenszereknek. Végtelen videójátékozással kezdték, ma már hipernépszerű reggeli műsort visznek a Twitchen, és már a Meki is dolgozott velük. Idén megjelent, jubileumi filmjük majdnem másfél milliós nézettséggel bír a Youtube-on.

A győztes TheVR
A győztes TheVR
Fotó: Krasznai Zoltán

A magyar Tiktok sztárja, Whisper Ton egy helyet ugorva a második lett. A lista egyik legmegosztóbb szereplője, de továbbra is a platform megkerülhetetlen arca, mondhatni iskolát teremtett a gyorsan hadarós, hisztérikus tempóra vágott videókból. A magyar piacon ugyanúgy értéket lát csatornájában a Rimmel London, mint ahogy a Burger King.

Véleményvezér

Vizsgálni kezdte az Integritás Hatóság a kazári 677 millióba kerülő luxusbölcsőde ügyét

Vizsgálni kezdte az Integritás Hatóság a kazári 677 millióba kerülő luxusbölcsőde ügyét 

Aranyat rejtettek a betonba, vagy mi került ennyibe?
Nagyot javult a közbiztonság Európában

Nagyot javult a közbiztonság Európában 

Csak a nézettség számít.
Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo