Megvannak a legbefolyásosabb magyarok

Megjelent a Forbes „A legértékesebb magyar influenszerek” listája. A módszertan tovább finomult, a szakmai zsűri közel harminc főre bővült, az első Social mellékletben pedig a magyar influenszerpiac háttértitkait is felfedik.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az influenszereknek ma már megkérdőjelezhetetlen szerepe van a hirdetői piacon. Bizonyos szint felett az influenszerkedés már nemcsak hobbi, hanem komoly üzleti teljesítmény. Posztonként akár másfél millió forint, márkanagyköveti szerződésekért pedig tízmilliós összegek is pöröghetnek a magyar influenszerpiacon. 2024-ben már másodjára készíti el a Forbes A legértékesebb magyar influenszerek listáját, a 2022-es celeblistánál debütáló új módszertant az influenszerek világához igazítva. Kik azok a csúcstartók, akik ismertségükből valós üzleti sikert, üzleti értéket képesek létrehozni? Márkaként mely influenszerekkel érdemes elérés, kedveltség, aktivitás és minőség alapján együtt dolgozni? A Forbes idén is erre kereste a választ, azokra a kreátorokra koncentrálva, akik széles ismertségüket kizárólag a digitális tartalomgyártásnak köszönhetik.

Nessaj, Whisper Ton feljebb jutott

A TheVR megvédte első helyét. A debreceni csapat tavaly lett tízéves, a követők és a piac egyhangúan őket tartják a legértékesebb influenszereknek. Végtelen videójátékozással kezdték, ma már hipernépszerű reggeli műsort visznek a Twitchen, és már a Meki is dolgozott velük. Idén megjelent, jubileumi filmjük majdnem másfél milliós nézettséggel bír a Youtube-on.

A győztes TheVR
A győztes TheVR
Fotó: Krasznai Zoltán

A magyar Tiktok sztárja, Whisper Ton egy helyet ugorva a második lett. A lista egyik legmegosztóbb szereplője, de továbbra is a platform megkerülhetetlen arca, mondhatni iskolát teremtett a gyorsan hadarós, hisztérikus tempóra vágott videókból. A magyar piacon ugyanúgy értéket lát csatornájában a Rimmel London, mint ahogy a Burger King.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo