Megvannak a legbefolyásosabb magyarok

Megjelent a Forbes „A legértékesebb magyar influenszerek” listája. A módszertan tovább finomult, a szakmai zsűri közel harminc főre bővült, az első Social mellékletben pedig a magyar influenszerpiac háttértitkait is felfedik.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az influenszereknek ma már megkérdőjelezhetetlen szerepe van a hirdetői piacon. Bizonyos szint felett az influenszerkedés már nemcsak hobbi, hanem komoly üzleti teljesítmény. Posztonként akár másfél millió forint, márkanagyköveti szerződésekért pedig tízmilliós összegek is pöröghetnek a magyar influenszerpiacon. 2024-ben már másodjára készíti el a Forbes A legértékesebb magyar influenszerek listáját, a 2022-es celeblistánál debütáló új módszertant az influenszerek világához igazítva. Kik azok a csúcstartók, akik ismertségükből valós üzleti sikert, üzleti értéket képesek létrehozni? Márkaként mely influenszerekkel érdemes elérés, kedveltség, aktivitás és minőség alapján együtt dolgozni? A Forbes idén is erre kereste a választ, azokra a kreátorokra koncentrálva, akik széles ismertségüket kizárólag a digitális tartalomgyártásnak köszönhetik.

Nessaj, Whisper Ton feljebb jutott

A TheVR megvédte első helyét. A debreceni csapat tavaly lett tízéves, a követők és a piac egyhangúan őket tartják a legértékesebb influenszereknek. Végtelen videójátékozással kezdték, ma már hipernépszerű reggeli műsort visznek a Twitchen, és már a Meki is dolgozott velük. Idén megjelent, jubileumi filmjük majdnem másfél milliós nézettséggel bír a Youtube-on.

A győztes TheVR
A győztes TheVR
Fotó: Krasznai Zoltán

A magyar Tiktok sztárja, Whisper Ton egy helyet ugorva a második lett. A lista egyik legmegosztóbb szereplője, de továbbra is a platform megkerülhetetlen arca, mondhatni iskolát teremtett a gyorsan hadarós, hisztérikus tempóra vágott videókból. A magyar piacon ugyanúgy értéket lát csatornájában a Rimmel London, mint ahogy a Burger King.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo