„A Forbes listái már tíz éve mutatnak irányt az üzleti életben. Ebben a világban vált tényezővé az influenszermarketing is, mi pedig második alkalommal segítünk a márkáknak időt spórolni és döntést hozni azzal, hogy egy független listán bemutatjuk azt a húsz influenszert, aki új generációs vállalkozóként komoly teljesítményt és értéket tud felmutatni a hirdetőknek. Rendkívül pörgő piacról beszélünk, izgalmas is volt látni, hogyan változtak egy év alatt az erőviszonyok a negyvenfős keretben. Engem meglepett, hogy a mérések és pontozások után Dancsó Péter, Viszkok Fruzsina és Csecse Attila idén kiestek a húszas élmezőnyből. De a piac természetesen a huszadik helytől lefele is virágzik, a nano- és mikroinfluenszerek iránti kereslet pedig már most egy érdekes trend a költséghatékonysági, önazonossági szempontok miatt” – mondja Vaszkó Iván, a Forbes újságírója, A legértékesebb magyar influenszerek lista és a Social melléklet szerkesztője.
A legértékesebb magyar influenszerek listája a májusi Forbes magazin új, Social mellékletében jelent meg. A lista online verziója megtalálható a Forbes.hu-n, a magyar influenszervilág pedig következő nagy eseményükön, a Forbes Flow x Influencer Summiton fog életre kelni május 24-én a Millenárison.