A FOREO, sok más szépségápolási márkához hasonlóan jelentős forgalomnövekedést tapasztalt a világjárvány idején az online térben, amikor a kiskereskedők bezártak, és sok vásárló az online vásárlás felé nyitott. A svéd beauty-tech vállalt képviselője így nyilatkozik erről az időszakról:
"A Covid-19 járvány ideje alatt jelentős növekedést tapasztaltunk online eladásainkban világszerte. Úgy látjuk, ma már sok fogyasztó fontolóra veszi az otthoni szépségápolási eszközökbe való befektetést, mivel az a szokásos havi egy kozmetikai kezeléséhez képest költségmegtakarítást jelent. Egy készülék ára néhány szalonkezelés árából kijön, és mivel a háztartások költségvetése egyre szűkül, készülékeink összességében a kiadások csökkentését eredményezhetik anélkül, hogy vásárlóinknak kompromisszumot kellene kötniük."
Egyre népszerűbb online vásárolni
Globálisan még mindig lényegesen többet költünk online, mint a koronavírus-járvány előtt. A 2022 májusában megjelent negyedéves, egyesült királyságbeli eredmények azt mutatják, hogy az online értékesítés az összes hivatalos kiskereskedelmi forgalom 26,6 százalékát tette ki, míg 2020 februárjában ez az arány csupán 19,7 százalék volt. Egyes jelentések szerint, az ausztrálok 2033-ra minden harmadik dollárból egyet online költenek majd el. Az Egyesült Államokban 2022-ben több mint 268 millió online vásárlót regisztráltak - ez a szám az előrejelzések szerint 2025-re csaknem 285 millióval fog növekedni!