Hogyan alakítják az influencerek, az AI és a digitális technológiák a vásárlási szokásainkat?

Mára világossá vált; a világjárvány óriási hatással volt arra, hogy mire költjük a pénzünket, különösen akkor, ha online vásárlásról, hobbijainkról és mindennapi szokásainkról van szó. A járvány nyomán egyre emelkedtek a megélhetési költségek, és a fogyasztói piacon egyértelműen kirajzolódott az a trend, mely szerint minden eddiginél jobban vadászunk a legjobb ajánlatokra és a megfelelő ár-érték arányú termékekre. Nem csoda, hiszen egy olyan időszak köszöntött ránk, amikor a rendelkezésre álló források korlátozottak és a végletekig feszítettek. FOREO trendelemzés.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A FOREO, sok más szépségápolási márkához hasonlóan jelentős forgalomnövekedést tapasztalt a világjárvány idején az online térben, amikor a kiskereskedők bezártak, és sok vásárló az online vásárlás felé nyitott. A svéd beauty-tech vállalt képviselője így nyilatkozik erről az időszakról:

"A Covid-19 járvány ideje alatt jelentős növekedést tapasztaltunk online eladásainkban világszerte. Úgy látjuk, ma már sok fogyasztó fontolóra veszi az otthoni szépségápolási eszközökbe való befektetést, mivel az a szokásos havi egy kozmetikai kezeléséhez képest költségmegtakarítást jelent. Egy készülék ára néhány szalonkezelés árából kijön, és mivel a háztartások költségvetése egyre szűkül, készülékeink összességében a kiadások csökkentését eredményezhetik anélkül, hogy vásárlóinknak kompromisszumot kellene kötniük."

Egyre népszerűbb online vásárolni

Globálisan még mindig lényegesen többet költünk online, mint a koronavírus-járvány előtt. A 2022 májusában megjelent negyedéves, egyesült királyságbeli eredmények azt mutatják, hogy az online értékesítés az összes hivatalos kiskereskedelmi forgalom 26,6 százalékát tette ki, míg 2020 februárjában ez az arány csupán 19,7 százalék volt. Egyes jelentések szerint, az ausztrálok 2033-ra minden harmadik dollárból egyet online költenek majd el. Az Egyesült Államokban 2022-ben több mint 268 millió online vásárlót regisztráltak - ez a szám az előrejelzések szerint 2025-re csaknem 285 millióval fog növekedni!

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo