Hogyan alakítják az influencerek, az AI és a digitális technológiák a vásárlási szokásainkat?

Mára világossá vált; a világjárvány óriási hatással volt arra, hogy mire költjük a pénzünket, különösen akkor, ha online vásárlásról, hobbijainkról és mindennapi szokásainkról van szó. A járvány nyomán egyre emelkedtek a megélhetési költségek, és a fogyasztói piacon egyértelműen kirajzolódott az a trend, mely szerint minden eddiginél jobban vadászunk a legjobb ajánlatokra és a megfelelő ár-érték arányú termékekre. Nem csoda, hiszen egy olyan időszak köszöntött ránk, amikor a rendelkezésre álló források korlátozottak és a végletekig feszítettek. FOREO trendelemzés.

A FOREO, sok más szépségápolási márkához hasonlóan jelentős forgalomnövekedést tapasztalt a világjárvány idején az online térben, amikor a kiskereskedők bezártak, és sok vásárló az online vásárlás felé nyitott. A svéd beauty-tech vállalt képviselője így nyilatkozik erről az időszakról:

„A Covid-19 járvány ideje alatt jelentős növekedést tapasztaltunk online eladásainkban világszerte. Úgy látjuk, ma már sok fogyasztó fontolóra veszi az otthoni szépségápolási eszközökbe való befektetést, mivel az a szokásos havi egy kozmetikai kezeléséhez képest költségmegtakarítást jelent. Egy készülék ára néhány szalonkezelés árából kijön, és mivel a háztartások költségvetése egyre szűkül, készülékeink összességében a kiadások csökkentését eredményezhetik anélkül, hogy vásárlóinknak kompromisszumot kellene kötniük.”

Egyre népszerűbb online vásárolni

Globálisan még mindig lényegesen többet költünk online, mint a koronavírus-járvány előtt. A 2022 májusában megjelent negyedéves, egyesült királyságbeli eredmények azt mutatják, hogy az online értékesítés az összes hivatalos kiskereskedelmi forgalom 26,6 százalékát tette ki, míg 2020 februárjában ez az arány csupán 19,7 százalék volt. Egyes jelentések szerint, az ausztrálok 2033-ra minden harmadik dollárból egyet online költenek majd el. Az Egyesült Államokban 2022-ben több mint 268 millió online vásárlót regisztráltak – ez a szám az előrejelzések szerint 2025-re csaknem 285 millióval fog növekedni!

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo