Hogyan alakítják az influencerek, az AI és a digitális technológiák a vásárlási szokásainkat?

Mára világossá vált; a világjárvány óriási hatással volt arra, hogy mire költjük a pénzünket, különösen akkor, ha online vásárlásról, hobbijainkról és mindennapi szokásainkról van szó. A járvány nyomán egyre emelkedtek a megélhetési költségek, és a fogyasztói piacon egyértelműen kirajzolódott az a trend, mely szerint minden eddiginél jobban vadászunk a legjobb ajánlatokra és a megfelelő ár-érték arányú termékekre. Nem csoda, hiszen egy olyan időszak köszöntött ránk, amikor a rendelkezésre álló források korlátozottak és a végletekig feszítettek. FOREO trendelemzés.

A vásárlási élmény fokozása online is

Az előrejelzések alapján a kiskereskedelemben az online vásárlások dinamikája fokozódik, érintve a szépségipart is. Ahogy az iparág tovább fejlődik, a kiskereskedők számára kulcsfontosságú lesz, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak a változó környezethez, hogy megfeleljenek a vásárlók igényeinek és kielégítsék szükségleteiket. Az üzletekben ez könnyen megoldható a vásárlási élmény fokozásával. Az online kereskedők számára azonban minden eddiginél fontosabb lesz, hogy webshopjaikat úgy alakítsák ki, hogy az vásárlóik számára vonzó és felhasználóbarát legyen. Ilyenek például videós tartalmak publikálása, ahol részletesen bemutatják, hogyan kell használni termékeiket. Bár az oldalra látogatók fizikailag nem látják és nem érinthetik meg a terméket, az átadott információk és az egyszerű használat könnyen meggyőzheti őket a vásárlásról. Ez a pozitív online vásárlási élmény azt is eredményezheti, hogy a kialakult bizalomnak köszönhetően a fogyasztó visszatér a weboldalra és a jövőbeni újra vásárol majd a kereskedőtől.

Míg néhány hagyományos szépségápolási kiskereskedő nehezen tudott lépést tartani az utóbbi években kialakult online versennyel, mások eredményesen követik a trendeket: saját online platformokat fejlesztettek ki, hogy kielégítsék az online vásárlás iránti növekvő keresletet. Az online térben is jelen lévő szépségápolási szereplők a mesterséges intelligencia és a ‘virtuális kipróbálási technológia’ alkalmazásával minden eddiginél személyre szabottabb élményeket is kínálnak vásárlóiknak.

Véleményvezér

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt 

A választásnak hatalmas tétje volt, kié lesz a többség a wisconsini legfelsőbb bíróság testületében.
Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo