Hogyan alakítják az influencerek, az AI és a digitális technológiák a vásárlási szokásainkat?

Mára világossá vált; a világjárvány óriási hatással volt arra, hogy mire költjük a pénzünket, különösen akkor, ha online vásárlásról, hobbijainkról és mindennapi szokásainkról van szó. A járvány nyomán egyre emelkedtek a megélhetési költségek, és a fogyasztói piacon egyértelműen kirajzolódott az a trend, mely szerint minden eddiginél jobban vadászunk a legjobb ajánlatokra és a megfelelő ár-érték arányú termékekre. Nem csoda, hiszen egy olyan időszak köszöntött ránk, amikor a rendelkezésre álló források korlátozottak és a végletekig feszítettek. FOREO trendelemzés.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A vásárlási élmény fokozása online is

Az előrejelzések alapján a kiskereskedelemben az online vásárlások dinamikája fokozódik, érintve a szépségipart is. Ahogy az iparág tovább fejlődik, a kiskereskedők számára kulcsfontosságú lesz, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak a változó környezethez, hogy megfeleljenek a vásárlók igényeinek és kielégítsék szükségleteiket. Az üzletekben ez könnyen megoldható a vásárlási élmény fokozásával. Az online kereskedők számára azonban minden eddiginél fontosabb lesz, hogy webshopjaikat úgy alakítsák ki, hogy az vásárlóik számára vonzó és felhasználóbarát legyen. Ilyenek például videós tartalmak publikálása, ahol részletesen bemutatják, hogyan kell használni termékeiket. Bár az oldalra látogatók fizikailag nem látják és nem érinthetik meg a terméket, az átadott információk és az egyszerű használat könnyen meggyőzheti őket a vásárlásról. Ez a pozitív online vásárlási élmény azt is eredményezheti, hogy a kialakult bizalomnak köszönhetően a fogyasztó visszatér a weboldalra és a jövőbeni újra vásárol majd a kereskedőtől.

Míg néhány hagyományos szépségápolási kiskereskedő nehezen tudott lépést tartani az utóbbi években kialakult online versennyel, mások eredményesen követik a trendeket: saját online platformokat fejlesztettek ki, hogy kielégítsék az online vásárlás iránti növekvő keresletet. Az online térben is jelen lévő szépségápolási szereplők a mesterséges intelligencia és a ‘virtuális kipróbálási technológia’ alkalmazásával minden eddiginél személyre szabottabb élményeket is kínálnak vásárlóiknak.

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo