Magyar Marketing Szövetség cikkek


Le ne maradjon! Májusban indulnak a Marketing Szövetség megújított kurzusai

Le ne maradjon! Májusban indulnak a Marketing Szövetség megújított kurzusai 

Idén teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere.
Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt

Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt 

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.
Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez 

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 
Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei 

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.
Egy lépéssel a többiek előtt

Egy lépéssel a többiek előtt 

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk a szakma múltjáról és jelenéről.
Tonk Emil: az lesz sikeres, aki a többek előtt jár

Tonk Emil: az lesz sikeres, aki a többek előtt jár 

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk.
Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést 

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.
Online információbázis jön létre marketingeseknek

Online információbázis jön létre marketingeseknek 

Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat.
Most már a marketingeseket is minősítik

Most már a marketingeseket is minősítik 

Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja. Magyarországon eddig nem volt olyan platform, ahol regisztrált és minősített szereplők volnának megtalálhatóak. Az egyszerű regisztráción túl minősítési lehetőséget is kínál a rendszer: a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál.
Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból 

A júniusi Piac & Profitban csupa nyári témát talál az olvasó. Szóhoz jutnak a sportot támogató cégek. Elmondják, nekik miért fontos az egészséges életmód ösztönzése. Körbejárjuk az ország turisztikai helyzetét is: az állami országmarketing-elképzeléseket és az ettől függetlenül működő jelenségeket. Megnéztük a hazai sörpiacot is, amelyet jelenleg a nagy nemzetközi sörgyárak uralnak, miközben a kézműves sörfőzdék alig várják, hogy a jelenleginél jobb helyzetbe kerüljenek.

Gyémánt jár a legobb marketingért 

A szakmailag legjobb kkv marketing kampányokat, programokat ismeri el a KKV marketing gyémánt védjeggyel a Magyar Marketing Szövetség most alapított Országos Kkv Marketing Díja. Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!

A tudatos fogyasztó is érzelmekre vágyik 

Megváltoztak a fogyasztók igényei, de sok minden más is a marketing területén az elmúlt évtizedekben. A fogyasztók érzelmekre vágynak, a hirdetők pedig rohannak a digitális változások után. Mire számíthatunk marketing ügyben jövőre?

Rendhagyó közgyűlést tartott az MMSZ! 

Mivel év során a szövetségnek csak néhány alkalommal van lehetősége tagjaival személyesen is találkozni, ezért az idei Közgyűlést rendhagyó formában, kísérőprogramokkal gazdagították.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében

Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében  

Az ESG szempontok szerinti fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a hazai kis- és középvállalkozások életében is.
Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században?

Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században? 

Napjainkban a pénzügyeinket érintő információk soha nem látott mennyiségben áramlanak felénk, így egyre nehezebb magánemberként eligazodni közöttük.

Költségkímélés

Nem semmi, mivel csábítanak a biztosítók

Nem semmi, mivel csábítanak a biztosítók  

Jelentős díjkedvezményekkel, ajándék kiegészítőkkel és értékes nyereményekkel készülnek a lakásbiztosítási kampányra a biztosítók.

Pénzszerzés

Elkezdtek bízni a cégek kormány intézkedéseiben

Elkezdtek bízni a cégek kormány intézkedéseiben  

Javultak a kormányzat vállalkozásbarát intézkedéseivel kapcsolatos várakozások a hazai kkv-k vezetőinek körében.

Adózás

Minden az alanyi mentességről

Minden az alanyi mentességről 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre.

Klímablog

Van, amiben átlag felett teljesítenek a magyar vállalatok

Van, amiben átlag felett teljesítenek a magyar vállalatok 

A globális trendekkel összhangban teljesítenek a vezető magyarországi vállalatok a fenntarthatósági jelentéstétel területén

Gazdaság

Ismét dobogós helyen Magyarország az európai inflációs listán

Ismét dobogós helyen Magyarország az európai inflációs listán 

Az év eleji átárazások nem csak Magyarországon gyorsították az inflációt.

Társadalom

A lengyel belpolitikai háború újabb fejezethez ért

A lengyel belpolitikai háború újabb fejezethez ért 

Felfüggesztették posztjáról a lengyel főügyészhelyettest, aki államcsíny elkövetésének gyanújával eljárást folytat Donald Tusk kormánya ellen.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo