Magyar Marketing Szövetség cikkek


Le ne maradjon! Májusban indulnak a Marketing Szövetség megújított kurzusai

Le ne maradjon! Májusban indulnak a Marketing Szövetség megújított kurzusai 

Idén teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere.
Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt

Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt 

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.
Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez 

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 
Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei 

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.
Egy lépéssel a többiek előtt

Egy lépéssel a többiek előtt 

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk a szakma múltjáról és jelenéről.
Tonk Emil: az lesz sikeres, aki a többek előtt jár

Tonk Emil: az lesz sikeres, aki a többek előtt jár 

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk.
Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést 

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.
Online információbázis jön létre marketingeseknek

Online információbázis jön létre marketingeseknek 

Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat.
Most már a marketingeseket is minősítik

Most már a marketingeseket is minősítik 

Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja. Magyarországon eddig nem volt olyan platform, ahol regisztrált és minősített szereplők volnának megtalálhatóak. Az egyszerű regisztráción túl minősítési lehetőséget is kínál a rendszer: a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál.
Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból 

A júniusi Piac & Profitban csupa nyári témát talál az olvasó. Szóhoz jutnak a sportot támogató cégek. Elmondják, nekik miért fontos az egészséges életmód ösztönzése. Körbejárjuk az ország turisztikai helyzetét is: az állami országmarketing-elképzeléseket és az ettől függetlenül működő jelenségeket. Megnéztük a hazai sörpiacot is, amelyet jelenleg a nagy nemzetközi sörgyárak uralnak, miközben a kézműves sörfőzdék alig várják, hogy a jelenleginél jobb helyzetbe kerüljenek.

Gyémánt jár a legobb marketingért 

A szakmailag legjobb kkv marketing kampányokat, programokat ismeri el a KKV marketing gyémánt védjeggyel a Magyar Marketing Szövetség most alapított Országos Kkv Marketing Díja. Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!

A tudatos fogyasztó is érzelmekre vágyik 

Megváltoztak a fogyasztók igényei, de sok minden más is a marketing területén az elmúlt évtizedekben. A fogyasztók érzelmekre vágynak, a hirdetők pedig rohannak a digitális változások után. Mire számíthatunk marketing ügyben jövőre?

Rendhagyó közgyűlést tartott az MMSZ! 

Mivel év során a szövetségnek csak néhány alkalommal van lehetősége tagjaival személyesen is találkozni, ezért az idei Közgyűlést rendhagyó formában, kísérőprogramokkal gazdagították.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Lakhatás Budapesten kevesebb, mint havi 100 ezerből?

Lakhatás Budapesten kevesebb, mint havi 100 ezerből? 

 Bár az albérletpiaci főszezon rajtjára még két hónapot várni kell, a piac már most megmozdult.

Pénzszerzés

Drámaian visszaesett a lakásépítések száma Magyarországon

Drámaian visszaesett a lakásépítések száma Magyarországon  

Magyarországon 2010 előtt még évi 30-40 ezer lakás épült, tavaly kevesebb mint 19 ezer.

Klímablog

Karácsony Gergely tett egy ígéretet

Karácsony Gergely tett egy ígéretet  

A következő ciklusban 18 milliárd forintból többszáz négyzetméteres zöldterület jön létre - jelentette be a főpolgármester.

Gazdaság

Jó áron szabadulna meg ingatlanától? Adja el a kínaiaknak

Jó áron szabadulna meg ingatlanától? Adja el a kínaiaknak  

Az Otthon Centrum adatai szerint a legtöbbet a kínaiak költik, akik a magyar átlag majdnem másfélszereséért vásárolnak.

Infokom

Eldőlt, ki lesz a következő magyar űrhajós

Eldőlt, ki lesz a következő magyar űrhajós 

A szakértői bizottság végleges döntése alapján Kapu Tibor lehet az az ember, akit Magyarország hosszú évtizedek után ismét a világűrbe küld.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo