Magyar Marketing Szövetség cikkek

hirdetés

Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt

Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.
Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 
Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.
Egy lépéssel a többiek előtt

Egy lépéssel a többiek előtt

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk a szakma múltjáról és jelenéről.
Tonk Emil: az lesz sikeres, aki a többek előtt jár

Tonk Emil: az lesz sikeres, aki a többek előtt jár

Ha alacsonyra tesszük a lécet, többen átugorják, de ez egyben azt is jelenti, hogy több lesz a gyenge a szakmában – véli Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, akivel a szervezet által indított minősítő rendszer kapcsán beszélgettünk.
hirdetés
Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.
Online információbázis jön létre marketingeseknek

Online információbázis jön létre marketingeseknek

Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat.
Most már a marketingeseket is minősítik

Most már a marketingeseket is minősítik

Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja. Magyarországon eddig nem volt olyan platform, ahol regisztrált és minősített szereplők volnának megtalálhatóak. Az egyszerű regisztráción túl minősítési lehetőséget is kínál a rendszer: a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál.
Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

A júniusi Piac & Profitban csupa nyári témát talál az olvasó. Szóhoz jutnak a sportot támogató cégek. Elmondják, nekik miért fontos az egészséges életmód ösztönzése. Körbejárjuk az ország turisztikai helyzetét is: az állami országmarketing-elképzeléseket és az ettől függetlenül működő jelenségeket. Megnéztük a hazai sörpiacot is, amelyet jelenleg a nagy nemzetközi sörgyárak uralnak, miközben a kézműves sörfőzdék alig várják, hogy a jelenleginél jobb helyzetbe kerüljenek.
Gyémánt jár a legobb marketingért

Gyémánt jár a legobb marketingért

A szakmailag legjobb kkv marketing kampányokat, programokat ismeri el a KKV marketing gyémánt védjeggyel a Magyar Marketing Szövetség most alapított Országos Kkv Marketing Díja. Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!
hirdetés

A tudatos fogyasztó is érzelmekre vágyik

Megváltoztak a fogyasztók igényei, de sok minden más is a marketing területén az elmúlt évtizedekben. A fogyasztók érzelmekre vágynak, a hirdetők pedig rohannak a digitális változások után. Mire számíthatunk marketing ügyben jövőre?

Rendhagyó közgyűlést tartott az MMSZ!

Mivel év során a szövetségnek csak néhány alkalommal van lehetősége tagjaival személyesen is találkozni, ezért az idei Közgyűlést rendhagyó formában, kísérőprogramokkal gazdagították.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

hirdetés

Pénzszerzés

Jelentett a világ legnagyobb mobilszolgáltató cége

Jelentett a világ legnagyobb mobilszolgáltató cége

Az előfizetők száma alapján mobilszolgáltatója, a kínai China Mobile profitja tavaly 8 százalékkal, bevétele pedig 10,5 százalékkal nőtt.

Adózás

Május végéig lehet eldönteni, kinek menjen az SZJA 1+1 százaléka

Május végéig lehet eldönteni, kinek menjen az SZJA 1+1 százaléka

A személyi jövedelemadó egy plusz egy százalékának felajánlásáról május 22-ig lehet rendelkezni.

Cégblog

Kegyetlen módon verik át most a jóhiszeműeket

Kegyetlen módon verik át most a jóhiszeműeket

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. ügyfelei az utóbbi időszakban ismét adathalász csalók által küldött hamis számlaértesítőket kaptak.

Klímablog

Naperőmű épült Szegednél

Naperőmű épült Szegednél

Az MVM Zöld Generáció Kft. 9,4 milliárd forintos beruházással 23,97 megawatt csúcs kapacitású naperőművet épített uniós támogatással Szeged határában.

Gazdaság

Egyre jobban érzi magát az eurózóna gazdasága

Egyre jobban érzi magát az eurózóna gazdasága

A vártnál jobban javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban.

Társadalom

Megvizsgálták, mennyie nehéz költözni Magyarországon

Megvizsgálták, mennyie nehéz költözni Magyarországon

Magyarországon nemzetközi összehasonlításban is magas az ingatlantulajdonlási arány, nehezebben költöznek az emberek, ami nehezíti a mobilitást.

Infokom

Kkv-ra szakosodott fintechszolgáltatóra bólintott rá az MNB

Kkv-ra szakosodott fintechszolgáltatóra bólintott rá az MNB

Az iBanFirst kis- és középvállalkozások nemzetközi pénzforgalmát támogató online platform budapesti fióktelepe megkapta a Magyar Nemzeti Bank engedélyét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo