A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) közölte, hogy idén megújítja képzési rendszerét, amely keretén belül szakmai partnerével, az SMP Magyarországgal közösen biztosítja a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat, amelyek sikeres elvégzése egyedülálló módon szakmai minősítést is jelent a 2024 őszén induló SMP licencprogram keretén belül, .amelyhez pályázat útján lehet majd csatlakozni 2024 októberétől. Az MMSZ megújuló edukációs kínálatának első elemei a május elején induló SMP Marketing Masters kurzusok, amelyeket a hazai marketing és kommunikációs szakma elismert vállalati szakemberi tartanak.
Hisszük, hogy ebben a gyors tempóban változó világban a tudás folyamatos frissítésére, fejlesztésére van szükség, ezért az SMP Magyarország és az MMSZ, mint a European Marketing Confederation (EMC) tagszervezetei, elkötelezettek az európai Continuous Development Program-ban (CDP) való aktív részvétel iránt – emelte ki a Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. A cél az, hogy a kínált személyes és online kurzusain keresztül az MMSZ hatékonyan támogassa a junior és senior szakemberek szakmai fejlődését, A CDP képzési program három elemből áll:
- SMP Masters – minden évben elérhető, magyar nyelvű, személyes jelenlétű kurzusok
- SMP Mastersnet – 2024. őszétől induló, ősztől nyárig tartó szemeszterben folyamatosan elérhető magyar nyelvű online kurzusok
- SMP Mastermind – folyamatosan elérhető, perszonalizált magyar vagy angol nyelvű, gyakorlatorientált, európai szinten minősített szakemberek közreműködésével tartott worskshopok.
Öt egységes, egyenként kétnapos kurzus
A program első elemei a május elején induló SMP Marketing Masters kurzusok. melyek összesen öt, egyenként kétnapos tematikus kurzusból állnak, amelyeken külön-külön, de akár egyben is részt lehet venni. A képzési program a márkaépítés- és menedzsment, a kreatív és technológiai marketing, a digitális stratégiák és marketing taktikák, a social media és content marketing, valamint a kampánymenedzsment és értékesítés területét öleli fel, és azon többek között olyan elismert hazai és nemzetközi piacon is tapasztalattal bíró vállalati szakemberek oktatnak majd, mind például Balogh Tímea (Telekom), Bödör András (Telekom) Kovács András Péter (Yettel), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Metykó Tibor (Euronics), Mondovics Péter (Mastercard), Spiegel György (Borsodi), vagy például Tóth András (Microsoft). A teljes programban való részvétel esetén Senior Marketing Professional Diploma szerezhető, sőt ezen felül, a képzéshez kapcsolódva az oktatókkal való személyes networking lehetőség, és akár mentoring program is elérhetővé válik.