A munkavállalók lojalitásának bizonyítását és a kiváló marketing ötletet ötvöző kezdeményezés ráadásul állítólag egy különösen lojális alkalmazottól származik, aki anélkül tetováltatta magára a cég logóját, hogy valaki kérte volna, vagy bármit kapott volna érte.
A vállalkozás az AOL-en megjelent hír szerint 800 embernek ajánlotta fel a lehetőséget és közel negyvenen (egészen pontosan 36-an) éltek is vele. Méret, vagy elhelyezésbeli elvárást viszont nem támasztott a cég, egy a CBS-nek nyilatkozó alkalmazott például a füle mögé „varratta” az ikont. A cég vezetője, aki maga még nem tetováltatott, de állítólag tervezi, egyébként a tetoválás mintegy 300 dolláros költségét is kifizette a vállalkozó kedvű alkalmazottaknak.
Egy nyilatkozó alkalmazott szerint szinte „pénzkidobás” lett volna nem élni a lehetőséggel, hiszen így ugyanazért a munkáért nagyobb összeget vihet haza. A cég alapítója szerint azok, akik vállalkoztak a tetoválásra elkötelezettségükért és csodálatra méltó munkájukért cserébe nem csak a magasabb fizetésnek örülhetnek, hanem a többi ügynök szemében is nőtt a megbecsültségük. A cég közösségi médiás marketingesei pedig természetesen büszkén hirdetik az alkalmazottak „saját test” kampányát.
Persze az ügynöki munkában ennek talán valamivel több értelme van, mint irodai munkakörök esetében, hiszen az élő reklámemberek naponta rengeteg ügyféllel találkoznak. Lehet, hogy hamarosan tartósan márkázott szendvicsemberekkel lesz tele a világ?
Azt mondják, a tetoválást sok mindent elmond viselője személyiségéről. Vajon mit mond ezekről az emberekről, vagy még inkább a világ állásáról, ha a valamivel nagyobb fizetési csekk volt a motiváció?