Ezt a három hibát kerülje el idén!

A magyarokkal kapcsolatban sokszor ezeket a jó tulajdonságokat hallani: okosak, kreatívak és jó a humorérzékük. Igen ám, de ezek mellett vannak sajnos nem túl kedvező jellegzetességek is, amik ráadásul az üzleti sikereket veszélyeztetik. Melyek ezek?

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Ne kövesse el ezeket a hibákat - Kép: Pixabay

Magyar (nem csak vállalkozói) népbetegség például a halogatás. A magyarok híres „Pató Pál urak”. Amellett, hogy szeretnek nagy lendülettel dolgokba belevágni, nem túl kitartók, és a befejezés sokszor elmarad. Az is tény, hogy a magyarok igazi ötletzsenik, ám ha kivitelezésről van szó, akkor sokszor nagy a csönd.

Az említett népbetegségek sajnos az üzleti életet sem kímélik. Egy vállalkozó számára például a halogatás igazából a marketing tevékenység legfőbb ellensége és kéziféke is egyben. Hiszen, ha folyton halogatjuk a marketingezést, vagy mindig csak belekezdünk a kampányokba, de nem visszük végig, vagy éppen mindig csak ötletelésig jutunk, de a kivitelezésig már nem, akkor ne csodálkozzunk, ha a konkurensek elhúznak mellettünk. Ráadásul vannak területek, ahol a megállás egyelő a lemaradással is. Ilyen például az online marketing.

1. Halogatás

Véleményem szerint a marketing hasonlóan például a nyelvtanuláshoz, az egyik leginkább halogatottabb dolgok egyike. Pedig a marketing a vetés-aratás törvényszerűsége alapján működik. Ha ma nem vetünk, akkor nem kell meglepődni, hogy később nem lesz mit aratni. Óvakodjunk a halogatástól 2014-ben, és beindul a cég!

2. Kezdésben nagy, befejezésben kicsi

A magyar mentalitás egyik kellemetlen vonása, hogy nagy lelkesedéssel elkezdünk valamit, de sokszor félúton abbahagyjuk. Ez igaz a tanulásra, sportra, munkára egyaránt. Ha az edzőtermek, a tanfolyamok vagy  a félbehagyott vállalkozások beszélni tudnának! Legyünk kitartók 2014-ben, és garantáltan nem marad el a siker!

3. Túl sok ötlet mellett elvész a kivitelezés!

A magyarok kreatívak, nem vitás. A vállalkozóknak rengeteg sok jó ötletük van, de a túl sok ötlet között elmarad a megvalósítás. A sikerhez elég lenne egy-két ötlet, ha az megvalósításra is kerülne. Ne csak ötleteljünk 2014-ben, kezdjünk el megvalósítani is, és végre profitot hoz a marketing is!

Szilágyi Tímea marketingszakértő www.mikromarketing.hu

Szakértőnk korábbi cikkei
Azt már egyre több cégvezető tapasztalja a saját bőrén, hogy marketingre szükség van, de még kevesen használják úgy a marketingeszközöket, hogy az eredményes és sikeres is legyen.
Mitől lesz értékes egy honlap a látogatók szemében? Marketingszakértőnk, Szilágyi Tímea összegyűjtötte azokat az alapvető építőkockákat, amelyek eredményesebbé tesznek minden weblapot.
Egyesek sajnálják, mások örülnek az uborkaszezonnak. A bevétel szempontjából azonban nem kétséges: a pénztárnak és a céges bankszámlának általában nem tesz jót. Szakértőnk tanácsaiból kiderül, hogy mihez kezdjünk ilyen időszakban.
Az arculat és az imázs gyakori kifejezések a médiában. Azonban egyre gyakoribb tapasztalat, hogy a cégvezetők keverik ezeket a fogalmakat, és nincsenek tisztában e szavak igazi jelentésével. Szakértőnk azonban segít feltárni a lényeget!

Karácsonyi marketingmese

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer két karácsonyfaárus. Az egyik sok fenyőt eladott, míg a másik csak hébe-hóba egyet-egyet. Eladástechnikájukban volt egy óriási különbség. Ez a különbség az, amin áll vagy bukik a marketingkommunikáció sikere. Olvassa el szakértőnk karácsonyi meséjét, és tesztelje, hogy az Ön marketingtevékenysége mennyire eredményes.

 

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo