Omnichannel cikkek


Vásárlásgeneráló ügyfélélmény

Vásárlásgeneráló ügyfélélmény 

Míg régen azon volt a hangsúly, hogy minél nagyobb tömegeket érjünk el, ma már a személyességre kell összpontosítania annak, aki sikerekre vágyik. Ami ennél is fontosabb, hogy ezt a személyre szabott kommunikációt minden csatornán és minden eszközön gördülékenyen kell tudni lefolytatni, átjárást biztosítva a csatornák között.
Ne a tetővel kezdjük a ház építését!

Ne a tetővel kezdjük a ház építését! 

Ma már több csatornán is értékesítenie kell egy cégnek ahhoz, hogy versenyben tudjon maradni. Ennek megfelelően az omnichannel értékesítés egyre több kkv működésének a része, azonban minél több csatornánk kommunikálunk, annál nehezebb a fontos információkat átláthatóan kezelni. Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője szerint nem kell a papírfecnik világából egyből a legmodernebb technológiákra átállni, de el kell kezdeni fokozatosan kilépni a komfortzónánkból, ha a jövőben is sikeresek akarunk lenni.
A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából 

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.
Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok

Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok 

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének és az innovatív megoldások terjedésének.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Adózás

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Gazdaság

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo