Omnichannel cikkek
![Vásárlásgeneráló ügyfélélmény](https://piacesprofit.hu/i/c/0/c/b/7/1/3/5/d/5/5/1/6/0/c/2/5/6/b/3/vasarlasgeneralo-ugyfelelmeny_md.jpg)
Vásárlásgeneráló ügyfélélmény
Míg régen azon volt a hangsúly, hogy minél nagyobb tömegeket érjünk el, ma már a személyességre kell összpontosítania annak, aki sikerekre vágyik. Ami ennél is fontosabb, hogy ezt a személyre szabott kommunikációt minden csatornán és minden eszközön gördülékenyen kell tudni lefolytatni, átjárást biztosítva a csatornák között.
![Ne a tetővel kezdjük a ház építését!](https://piacesprofit.hu/i/f/2/5/8/7/0/9/c/4/5/4/4/3/2/3/c/2/5/8/2/ne-a-tetovel-kezdjuk-a-haz-epiteset_md.jpg)
Ne a tetővel kezdjük a ház építését!
Ma már több csatornán is értékesítenie kell egy cégnek ahhoz, hogy versenyben tudjon maradni. Ennek megfelelően az omnichannel értékesítés egyre több kkv működésének a része, azonban minél több csatornánk kommunikálunk, annál nehezebb a fontos információkat átláthatóan kezelni. Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője szerint nem kell a papírfecnik világából egyből a legmodernebb technológiákra átállni, de el kell kezdeni fokozatosan kilépni a komfortzónánkból, ha a jövőben is sikeresek akarunk lenni.
![A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából](https://piacesprofit.hu/i/1/2/4/4/c/3/2/9/5/a/1/f/4/7/8/1/0/0/1/0/a-jo-ugyfelelmenyert-ki-kell-lepni-a-komfortzonabol_md.jpg)
A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából
Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.
![Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok](https://piacesprofit.hu/i/5/a/b/b/c/e/b/1/b/a/b/1/0/a/4/f/3/6/4/4/strategiai-elonyt-jelentenek-a-csomagatveteli-pontok_md.jpg)
Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok
Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének és az innovatív megoldások terjedésének.