Kereső cikkek
Olyan is van, hogy a kattintással pénzt kereshetünk
Új böngészőt indított a Java megalkotója: a Brave fizet használóinak, azok keresései alapján. Ehhez persze hirdetéseket is kell nézni, majd zsebre lehet tenni akár havi 5 dollárt – igaz, csak keveset érő kriptovalutában.
Húsz éve dagad a Google
A Google pontosan két évtizede működik céges formában, de már akkorára nőtt, hogy egyre többen értekeznek a társaság feldarabolásáról – írja a Bitport.
Cenzúrázott keresővel térhet vissza Kínába a Google
A Google azt tervezi, újraindítja a szolgáltatását Kínában, írja az Intercept. A kereső kínai nyelvű változatában le lesznek tiltva a Kommunista Pártnak nem tetsző oldalak és olyan keresőkifejezések, mint a „emberi jogok”, „demokrácia” vagy „békés tiltakozás”.
Európai céginformációs oldal indult
Elérhetővé vált a valamennyi EU tagállam cégnyilvántartásának adataihoz hozzáférést engedő keresőfelület az e-Justice oldalán.
Így csökkenthetjük Adwords-kampányunk költségeit
Többszázezer forintot is elkölthetünk Adwords-kampányra, ha nem értünk hozzá. A cél, hogy minél kisebb ráfordítással, a lehető leghatékonyabb kampányt készíteni, vagyis a legtöbb releváns kattintást elérni. Íme 5 spórolós tipp.
A Google élete sem fenékig tejfel
Decemberben 2,1%-kal csökkent a Google részesedése a legfontosabb, amerikai keresőpiacon, miközben a Yahoo, és a Bing jelentősen erősödött. A Statcounter független elemző cég 2008 óta követi a keresőpiacok részesedését és közleményében megjegyzi, hogy a Google méréseik kezdete óta nem szerepelt ilyen gyengén a tengerentúlon.
Tippek a hatékony Google hirdetéshez
Nehéz elhinni, de egy jó minőségű hirdetést a Google akár 80 forintos kattintással tesz az első helyre, míg egy rossz minőségűt 500 forintért csak a harmadikra. Hogyan készítsünk jó minőségű hirdetést avagy mikor lesz Adwords hirdetésünk a legolcsóbban az első helyen? Verdes János szakértő szerint a Google néhány egyszerű számítással határozza meg a hirdetés relevanciáját.
A linképítés nem minden avagy mi a keresőoptimalizás lényege?
A keresőoptimalizálás lépéseit néha félreértik. A végén derül ki, hogy egy csomó idő elment feleslegesen. Egyszerűen megspórolhatjuk a feleslegesen futott köröket. Megúszhatjuk, hogy különböző mértékű büntetés miatt hátrasorolja vagy el is tüntesse oldalainkat a Google.
Ha ez bejön, elfelejthetjük a SEO-t
A világ negyedik legnagyobb keresője, az orosz Yandex, a hétvégén bejelentette, hogy teljesen új alapokra helyezi az internetes keresést. A Google egyelőre küzd azzal a problémával, amin az oroszok elegánsan átlépnek.
Egyre fontosabb az online jelenlét minősége
Az emberek több mint fele rendszeresen rákeres saját magára a Google-n, és nyolcvan százalékuk ellenőrzi online jelenlétét, derül ki egy friss felmérésből. Ma már külön szolgáltatás az online reputáció javítása.
Behálózott üzlet
Annak ellenére, hogy a csapból is az „információs társadalom" folyik, hogy számos kutatás szerint a vásárlók egyre nagyobb arányban használják tájékozódásra a netet, a hazai kis- és középvállalkozások jelentős része alig-alig aknázza ki az itt rejlő lehetőségeket.
Tarolt a Google
A Google Inc. 7,29 milliárd dolláros bevételt ért el a 2010. szeptember 30-án zárult negyedévben, ami 23%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Vigyázzon, mit keres! Könnyen megfertőződhet!
A Norton nyilvánosságra hozta legfrissebb felmérését, mely során a keresőoptimalizálás (SEO) vírusveszélyeit vizsgálta. A felmérésből kiderül, hogy minden harmadik keresőszó károkozót tartalmazó fertőzött weboldalra mutat, óriási kockázatnak kitéve ezzel a személyes adatainkat.
A Google felhasználók többet keresnek
A keresőpiaci óriás felhasználói sokkal lojálisabbak, és több keresést is hajtanak végre az oldalon, mint a Yahoo! és a Microsoft együttesen, derült ki a comScore adataiból.
Összefog a kis cégek érdekében a Google és az Invitel
Az Invitel üzleti ügyfeleit most akár 20 ezer forint értékű Google AdWords® kuponnal jutalmazza, hogy kockázatmentesen ismerhessék meg a keresőmarketing kampányok lehetőségeit. A hazai piacon egyedülálló közös akció kedvezményezettjei a magyarországi internetezők 96 százalékát érhetik el ajánlataikkal.
A Google-é az első és a második hely is a keresők versenyében
A ComScore amerikai piackutató legfrissebb felmérésében a YouTube videókereső funkcióját is a normál keresőkkel együtt vizsgálta és arra jutott, hogy a Google tulajdonában lévő videómegosztó portál a második legnépszerűbb internetes kereső.