A hazai kis- és középvállalkozások még főként az információszerzés és a levelezés eszközének tekintik az internetet. Az 50 ezer vállalati ügyféllel rendelkező Invitel a Google-lel közösen indított akciójával most abban kíván segíteni, hogy felismerjék, hogyan végezhetnek hatékony üzleti kommunikációt ezen a csatornán. Ennek alapja a költséghatékony internetes megjelenés, releváns helyeken, amelyeket a potenciális ügyfelek sűrűn látogatnak - mint például a Google.
A keresőmarketing az online reklámozás legdinamikusabban fejlődő területe, hiszen a keresőhirdetésekkel a lokális kis- és középvállalkozások kommunikációs terévé válhat a globális keresőszolgáltatás. A hirdetők pontos visszajelzést kaphatnak reklámjaik hatásáról, csökkenthetik a meddőszórást, azaz nem kényszerülnek arra, hogy olyan felületen is hirdessenek, ahol ajánlatuk érdektelen. A Google AdWords rendszert használóknak ráadásul csak akkor kell fizetniük, ha a hirdetésüket olvasók egyértelműen, azaz átkattintással jelzik, hogy érdeklődésüket felkeltette az ajánlat.
Költséghatékonyan tapasztalatot szerezni
„Az Invitel üzleti szolgáltatásai egyre népszerűbbek a mikró-, kis- és középvállalkozások között is. Tisztában vagyunk azonban azzal is, hogy ezen cégek lehetőségei üzletük promótálására - különösen a jelenlegi gazdasági helyzetben - nagyon behatároltak" - közölte Zsembery György az Invitel értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese. „Ilyenkor kiemelten fontos a hatékonyság növelése. Ennek támogatása érdekében költséghatékony üzleti telekommunikációs csomagokat kínálunk, és most az Invitelt választó vállalkozások internet-előfizetésük mellé olyan online hirdetési kupont kapnak, amelynek felhasználásával ismertebbé és ezáltal még eredményesebbé válhatnak. „Invitel, Ha több kell" - valljuk, és ezen szolgáltatásunknak is köszönhetően valóban többet adunk ügyfeleinknek."
Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi üzletfejlesztési vezetője elmondta: "Örömmel látom, hogy hazánkban is egyre több kisvállalkozás fedezi fel a hatékony és jól célzott online hirdetés lehetőségét. Az Invitellel kötött együttműködésünket nagyon hasznosnak tartom, hiszen a résztvevők kockázat nélkül próbálhatják ki a Google AdWords keresőmarketing programot, saját tapasztalatokat szerezhetnek, és ezek alapján dönthetik el, hogyan folytatják weboldaluk internetes népszerűsítését. Számos pozitív visszajelzés érkezett már olyan partnerektől, akik hasonló kuponok révén ismerték meg a szolgáltatást, de előtte nem gondolták volna, hogy ennyire egyszerűen és mégis sikeresen szerezhetnek látogatókat, illetve vásárlókat weboldalukra."