A Google felhasználók többet keresnek

A keresőpiaci óriás felhasználói sokkal lojálisabbak, és több keresést is hajtanak végre az oldalon, mint a Yahoo! és a Microsoft együttesen, derült ki a comScore adataiból.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár az összes végrehajtott keresést tekintve súlyosan le van maradva a Yahoo! és a Microsoft, keresőik együttes elterjedtsége eléri a 73 százalékot, a Google 84 százaléka mellett. Ugyanakkor a Google-on keresők 54,5 keresést hajtanak végre egy hónapban, ami kétszer annyi, mint amennyit a rivális cégeknél összesen, a comScore kutatócég jelentése szerint.

A comScore arra is fényt derített, hogy a keresőóriás felhasználói a leglojálisabbak, ugyanis felhasználói 70 százalékban keresnek a Google segítségével. Ez a Yahoo!-t és a Microsoftot nézve csupán 33 százalék. A két cég az elmúlt időszakban aláírtak egy 10 évre szóló keresési megállapodást. "Az, hogy a két cég keresőjét az emberek háromnegyede legalább egyszer használja minden hónapban, jó ugródeszkának bizonyulhat" - mondta el Eli Goodman, a comScore elemzője.

"A nehézség abban rejlik, hogy az alkalmi felhasználókból rendszeres felhasználókat faragjanak" - állt Goodman közleményében. A Google Amerikában a piac 65 százalékát birtokolja, míg a Yahoo! és a Microsoft együttesen a piac 28 százalékát ellenőrzi, írta meg a Reuters.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo