A Google-é az első és a második hely is a keresők versenyében

A ComScore amerikai piackutató legfrissebb felmérésében a YouTube videókereső funkcióját is a normál keresőkkel együtt vizsgálta és arra jutott, hogy a Google tulajdonában lévő videómegosztó portál a második legnépszerűbb internetes kereső.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A ComScore szerint a YouTube-on több keresést hajtanak végre rendszeresen, mint a hagyományos keresőprogramok közül a második helyen végzett Yahoo-n, legalábbis Amerikában - számol be a Prim Online. A Google keresője és a YouTube videómegosztó együttesen a Yahoo-nál mintegy négyszer, a Microsoft MSN Searchnél pedig tízszer nagyobb keresési forgalmat produkált.

A piackutató adatai augusztus hónapra és csak az Egyesült Államokra vonatkoznak; ezek alapján a Google külön 7,6 milliárd, a YouTube 2,6 milliárd, a Yahoo pedig "csupán" 2,4 milliárd keresést vonzott az utolsó nyári hónapban, míg az MSN és társoldalai összesen 1 milliárdot.

A fentiek alapján nem véletlen, hogy a Google fantáziát látott a videómeosztó portálban és megvásárolta. A vétel előnyeinek kamatoztatása ugyanakkor a vártnál nehezebb feladat; a Google kísérleti jelleggel ugyan beindította bizonyos típusú reklámok - például videók közben elhelyezett feliratok - elhelyezését az oldalon, drasztikus módszerekhez azonban nem nyúlhat, nehogy elriassza a felhasználókat.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo