A Google-é az első és a második hely is a keresők versenyében

A ComScore amerikai piackutató legfrissebb felmérésében a YouTube videókereső funkcióját is a normál keresőkkel együtt vizsgálta és arra jutott, hogy a Google tulajdonában lévő videómegosztó portál a második legnépszerűbb internetes kereső.

A ComScore szerint a YouTube-on több keresést hajtanak végre rendszeresen, mint a hagyományos keresőprogramok közül a második helyen végzett Yahoo-n, legalábbis Amerikában - számol be a Prim Online. A Google keresője és a YouTube videómegosztó együttesen a Yahoo-nál mintegy négyszer, a Microsoft MSN Searchnél pedig tízszer nagyobb keresési forgalmat produkált.

A piackutató adatai augusztus hónapra és csak az Egyesült Államokra vonatkoznak; ezek alapján a Google külön 7,6 milliárd, a YouTube 2,6 milliárd, a Yahoo pedig "csupán" 2,4 milliárd keresést vonzott az utolsó nyári hónapban, míg az MSN és társoldalai összesen 1 milliárdot.

A fentiek alapján nem véletlen, hogy a Google fantáziát látott a videómeosztó portálban és megvásárolta. A vétel előnyeinek kamatoztatása ugyanakkor a vártnál nehezebb feladat; a Google kísérleti jelleggel ugyan beindította bizonyos típusú reklámok - például videók közben elhelyezett feliratok - elhelyezését az oldalon, drasztikus módszerekhez azonban nem nyúlhat, nehogy elriassza a felhasználókat.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo