A Google-é az első és a második hely is a keresők versenyében

A ComScore amerikai piackutató legfrissebb felmérésében a YouTube videókereső funkcióját is a normál keresőkkel együtt vizsgálta és arra jutott, hogy a Google tulajdonában lévő videómegosztó portál a második legnépszerűbb internetes kereső.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A ComScore szerint a YouTube-on több keresést hajtanak végre rendszeresen, mint a hagyományos keresőprogramok közül a második helyen végzett Yahoo-n, legalábbis Amerikában - számol be a Prim Online. A Google keresője és a YouTube videómegosztó együttesen a Yahoo-nál mintegy négyszer, a Microsoft MSN Searchnél pedig tízszer nagyobb keresési forgalmat produkált.

A piackutató adatai augusztus hónapra és csak az Egyesült Államokra vonatkoznak; ezek alapján a Google külön 7,6 milliárd, a YouTube 2,6 milliárd, a Yahoo pedig "csupán" 2,4 milliárd keresést vonzott az utolsó nyári hónapban, míg az MSN és társoldalai összesen 1 milliárdot.

A fentiek alapján nem véletlen, hogy a Google fantáziát látott a videómeosztó portálban és megvásárolta. A vétel előnyeinek kamatoztatása ugyanakkor a vártnál nehezebb feladat; a Google kísérleti jelleggel ugyan beindította bizonyos típusú reklámok - például videók közben elhelyezett feliratok - elhelyezését az oldalon, drasztikus módszerekhez azonban nem nyúlhat, nehogy elriassza a felhasználókat.

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo