Akció cikkek


Akció kell a sok vevőért!

Akció kell a sok vevőért! 

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.
Mire vágyik a vásárló?

Mire vágyik a vásárló? 

A fogyasztáshoz kötött nyereményjátékkal esélyünk van rendszeres fogyasztóvá tenni a vásárlót. De hogy az akció tényleg motiváló legyen, tudnunk kell, hogy ő valójában mire vágyik.
Népszerűek a vásárlói hűségprogramok

Népszerűek a vásárlói hűségprogramok 

Napjainkban a kiskereskedelmi piacokon alacsony az organikus növekedés, ezért minden eddiginél fontosabbá válik a meglévő vevők hűségének kiépítése és fenntartása.
Akciózni mindig megéri. De hogy csináljuk?

Akciózni mindig megéri. De hogy csináljuk? 

Az akciók minden kereskedelmi területen a leggyakrabban használt értékesítésösztönző eszközök közé tartoznak. Mindenhol villognak a vörös „SALE” feliratok, a százalékjelek és a dátumok, hogy meddig él a különleges ajánlat. Mit tud az akció, amit nem lehet túlszárnyalni?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon  

2025 első negyedévében 7 százalékkal erősödött az eladó lakóingatlanok iránti kereslet az előző év azonos időszakához képest.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Cégblog

Biztosítók körmére néztek, bírságolás lett a vége

Biztosítók körmére néztek, bírságolás lett a vége  

Az MNB összesen 11 millió forint bírságot szabott ki három biztosítóra.

Klímablog

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz  

Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül.

Társadalom

Tenisz jubileumra készült Miami és Budapest is

Tenisz jubileumra készült Miami és Budapest is 

Budapesten is jubileumra készültek a tenisz szerelmeseinek 25. alkalommal megrendezett Csók Tenisz! csapatversenyén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo