Jönnek a hirdetések a Messengerre is

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:Facebook

Régóta szó van róla, hogy a Facebook hamarosan az üzenetküldő alkalmazását, a Messengert is elkezdené reklámfelületként használni. Szakértőnk már tavaly nyáron beszélt róla, hogy ez lehet a legnagyobb közösségi oldal következő nagy fejlesztése. Mostanra történt meg az ezzel kapcsolatos hivatalos bejelentés is. A döntés nem meglepő azért sem, mert a Facebooknak már a külön üzenetküldő alkalmazását is egymilliárd ember használja - igaz, ehhez hozzájárult, hogy a cég erős nyomást gyakorolt a felhasználókra: az üzeneteket már nem lehet máshogy megnézni.

A bejelentés szerint elindult a tesztelési fázis, vagyis a felhasználók egy szűkebb köre már láthatja, hogy jelennek majd meg a hirdetések az applikáció használatakor. A jó felhasználói élmény megtartása érdekében a reklámok nem a beszélgetések közben jelennek majd meg, viszont rögtön az alkalmazás megnyitásakor láthatóak lesznek. A Messenger nyitó lapján, a Kedvencek és a További beszélgetések közötti részen lesznek hirdetési felületek, ahol elég nagy méretű reklámok jelennek majd meg képpel, szöveggel és kattintható linkkel.

A cégeknek már most is van lehetősége hirdetésre használni a Messenger felületét, speciális hírfolyamokkal és szponzorált üzenetekkel.

A Facebook megeszi az internetet és az appokat
A közösségi média és az üzenetküldő platformok, az okostelefonoknak hála, egyre nehezebb helyzetbe hozzák a hagyományos webet és a mobil alkalmazásokat is. Hamarosan az a veszély fenyegeti a cégeket, hogy a Facebook (pontosabban a Facebook család) lesz az új internet. Na de mit tegyenek a cégek? Szakértőnk, Lévai Richárd közösségi média specialista segít!
 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo