élmény

alkalmazott, bónusz, élmény, foglalkoztatás támogatás, folyamatszervezés, főnök, hatékonyságnövelés, hűségbónusz, motiváció, munkaadó, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, szoftver, tanulmányi szerződés, toborzás

Fizetek neki, és még jópofizzak is vele?

Kriston László

A munkaerőhiány miatt a munkavállalók válogatnak a munkahelyek között. Ha elege van a főnökből vagy a munkahelyi körülményekből, elmegy máshova. Hogyan lehet megtartani hát a munkaerőt? Mindenképpen többel, mint pusztán fizetésemeléssel. Mert a lojalitás és a felmondás is ösztönös, zsigeri szinten működik.

Tovább olvasom »
ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
élmény, külföld, logiscool, programozás, siker, tudás

A tengerentúlon is sikeres a magyar módszer

piacesprofit.hu

Az USA, Románia, Spanyolország, Németország és Mexikó friss csatlakozásával már 11 országban tanítják azzal az élményalapú módszerrel programozni a gyerekeket, amelyet a magyar programozóiskolában, a Logiscoolban fejlesztettek ki. A módszer lényege, hogy a tananyag pontosan igazodik a tanulók életkorához, tudásszintjéhez és érdeklődési köréhez. 

Tovább olvasom »
Duelbox, élmény, kommunikáció, konferencia, rendezvény, terjeszkedés

Élménnyel építenek üzleti sikert

Nagy Mariann

Aki járt már a Piac & Profit 21. századi ügyfélélménnyel foglalkozó konferenciáin, tudja, hogyan rázza fel közönségét a Duelbox élmény alapú kommunikációs platform. Nem kell hozzá más, csak internet és okostelefon, és a rendezvény hallgatói azonnal aktív résztvevőkké válhatnak: kérdezhetnek, szavazhatnak, vagy akár egy élő közös játékba is bekapcsolódhatnak. Az önerőből itthon már sikeres magyar startup a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő 200 millió forintos befektetésével nemzetközi terjeszkedésbe kezdhet. Az első Duelbox alapú marketingkampány döntős lett a PR-szakma Oscar-díjának tartott versenyen.

Tovább olvasom »
élmény, felső tízezer, közösség, luxus márka

A luxus mellé különleges élmény is jár

piacesprofit.hu

A luxusmárkák is látják, a vásárlókat leginkább különleges élményekkel lehet magukhoz kötni. A luxus fogyasztónak viszont ebből is extra kell. A kiváltságos közönséghez való tartozást mutatta már az az alapvető marketing üzenet is, hogy ez vagy az a márka udvari beszállító – tehát annak vásárlói szinte olyanok, mint a király.

Tovább olvasom »
élmény, énfejlesztés, önbizalom, stresszkezelés, stresszoldás

Önbizalomnövelés élményekkel

piacesprofit.hu

Megélt élményeink identitásunk részévé válnak, tulajdonképpen élményeink összessége vagyunk. A tudatosan megválasztott élmények fejleszthetik a személyiségünket: javuló énkép, növekvő önbizalom, táguló határok, félelem leküzdése, csak néhány a kedvező hatások közül.

Tovább olvasom »
élmény, értékesítési stratégia, fogyasztói élmény, marketing trendek, trend

Erre költünk még mindig, boldogan

Timár Gigi

Tényleg fontosabbá váltak az élmények, mint a dolgok birtoklása? Nos, valójában úgy tűnik, a kettő összefonódott, és a fogyasztók élményt akarnak akkor is, ha épp csak egy fagylaltot vásárolnak. Nem egyszerű marketingcsavarról van szó. Az élmények tényleg boldogabbá tesznek bennünket.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor