Vevőkapcsolat cikkek


Segítsünk dönteni a vevőnek!

Segítsünk dönteni a vevőnek! 

A lényeg: az ügyfelünk kerüljön egyre közelebb hozzánk a vásárlási folyamat során, érezze, hogy különleges, egyedi, ő van a figyelem középpontjában. Ebből a megfigyelésből alakult ki az a filozófia, amely módosította, illetve kiegészítette a marketinget, és fogalmát egyfajta kapcsolatmarketing-definícióvá változtatta. Alapfeltétele – a vásárlási folyamatot egyfajta interakcióként értelmezve – az ügyfelek minél jobb megismerése, és hogy az ügyfélutat és az ügyfelek számára nyújtott élményt egységes rendszerként kezeljük.
A vásárlói hűség négy alaptétele

A vásárlói hűség négy alaptétele 

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.
Megrendelőben is három a magyar igazság

Megrendelőben is három a magyar igazság 

Minél koncentráltabb a vevőkör, annál jobban ki van téve az adott cég annak, hogy egy-két vevő elvesztésével ellehetetlenül a tevékenysége. A magyar vállalkozások többségének három (vagy kevesebb) nagy vevője van, ha egyet is elveszítenének, a cég komoly bajba kerülne.
A Pék - így, nagybetűvel

A Pék - így, nagybetűvel 

A pék – csak így emlegetik a környékbeliek az alig egy éve nyitott Pékműhely tulajdonosát. A cégvezető a vevőkkel kialakított bensőséges kapcsolatra esküszik és mára ő tanít másokat, pedig nem ebben a szakmában kezdett.
Figyeljünk a frontvonalra!

Figyeljünk a frontvonalra! 

Vállalkozása legfontosabb embere Laci bácsi, a portás! Tudom, furcsán hangzik, de nagyon igaz! Vele találkoznak először az ügyfelei. Minden cégben meg kell találni azt az embert, pozíciót vagy pontot, aki ezt a kapu szerepet betölti. Hatalmas nyereség múlik rajta! – mondja a Piac & Profit szakértője.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit?

Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit? 

A Smart Insurance Broker kiváló minőségű auditokat biztosít.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Jogi kisokos

Megint sok pénzt bukott a magyar költségvetés az Európai Bíróság előtt

Megint sok pénzt bukott a magyar költségvetés az Európai Bíróság előtt 

Harmadszor sóhajthanak fel a hazai gyógyszercégek – kint a várva várt uniós ítélet.

Cégblog

Árvíz: a MÁV még állja a sarat

Árvíz: a MÁV még állja a sarat  

Az árvízi helyzet ellenére zavartalan a vasúti, illetve a távolságibusz-közlekedés az országban.

Klímablog

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink  

Tízedannyi mikroműanyag van a Balatonban, mint a Bodrogban.

Társadalom

Lassan válsággóc leszünk, újabb háború fenyeget

Lassan válsággóc leszünk, újabb háború fenyeget 

Koszovóra vonatkozó intézkedéscsomagot fogadott el a szerb kormány.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo