ügyfélélmény cikkek


Még van hová fejlődni elektronikus ügyfélkezelésben

Még van hová fejlődni elektronikus ügyfélkezelésben 

Személyes és telefonos kiszolgálásban viszonylag jól teljesítenek a hazai vállalatok, az elektronikus ügyfélkiszolgálás területén viszont van még hova fejlődni, bár jelentősek a különbségek az egyes cégek között.
Egy jó ajándék biztos ügyfelet hoz!

Egy jó ajándék biztos ügyfelet hoz! 

Benne vagyunk az év végi hajrában, minden cég szeretné jól feltenni az i-re azt a bizonyos pontot. Ha jól választunk karácsonyi ajándékot, jövőre is biztosíthatjuk a sikert Szakértőnk segít!
Felejtsük el a kedvezményeket

Felejtsük el a kedvezményeket 

Nem véletlen, hogy a stratégiai célok között egyre több cégnél ma már a TOP 3-ban szerepel a kimagasló ügyfélélmény elérése, de ehhez több erőfeszítésre van szükség, mint a tavalyi évben. A vevők – szolgáltatásokra vonatkozó - elvárásai ugyanis jócskán megemelkedtek – derül ki a DEVELOR Tanácsadó Zrt. 2. Országos Ügyfélélmény Kutatásából.
Mit szeretnek a vásárlók?

Mit szeretnek a vásárlók? 

Az európai vásárlók túlnyomó többsége széles kínálatot és vásárlási élményt szeretne kapni, amikor eldönti, hova megy vásárolni. A tisztaság, árak és kényelem minden vásárló számára a legfontosabb szempontok maradtak, de immár a közösségi élmény a meghatározó tényező a fiatalok számára.
A technika nem kezeli az ügyfelet helyettünk

A technika nem kezeli az ügyfelet helyettünk 

Az okoseszközöknek és a közösségi oldalaknak köszönhetően az információáramlás olyan mértékben felgyorsult, hogy már egyetlen rossz benyomás jelentős ügyfélvesztéssel fenyeget az üzlet világában. Bár a modern ügyfélkezelési technikák és a technológia jó megoldást ad a problémára, a magyar cégek még mindig nem veszik elég komolyan az ügyfeleiket, és nem fektetnek kellő időt és energiát a megértésükbe. Sok helyen még mindig kockás füzetben tárolják az ügyfelek adatait.
A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek

A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek 

Még mindig a marketingen spórolnak a magyar vállalkozások, viszont egyre többet foglalkoznak az ügyfeleikkel. Az eszközök területén viszont egyértelműen a Facebook dominál, ahol már a csoportokat is felfedezték a marketingesek.
Itthon is kezdenek rágyúrni az ügyfelekre a cégek

Itthon is kezdenek rágyúrni az ügyfelekre a cégek 

Az elmúlt évtized határozottan a különböző online alkalmazások fejlesztéséről és bevezetéséről szólt a hazai ügyfélszolgálatokon. Az utóbbi időben mégis ismét a személyes kiszolgálás, telefonos – azaz élőhangos – ügyintézés felé terelődik a figyelem.
Közelebb hozza az ügyfeleket a technológia

Közelebb hozza az ügyfeleket a technológia 

A menedzserek túlnyomó többsége szeretné közelebb tudni magát az ügyfelekhez: 87 százalékuk a következő 2-5 évben a korábbinál lényegesen intenzívebb együttműködést akar kialakítani velük. keresik, de nem találják a hangot a marketingesekkel.
Köszönni már legalább tudnak az eladók

Köszönni már legalább tudnak az eladók 

A magyar ügyfélkiszolgálók a világátlaghoz képest a vevők üdvözlésében átlagon felül teljesítenek, azonban kimutathatóan keveset mosolyognak és már a kapcsolt értékesítések tekintetében is rosszabbul teljesítettek.
Elégedett munkaerő – elégedett ügyfél

Elégedett munkaerő – elégedett ügyfél 

A megfelelő munkavállalói attitűd és viselkedés százmilliárdos különbséget is jelenthet egy cég eredményeiben. A pozitív ügyfélélmény eléréséhez ugyanis az elégedett munkavállalón keresztül vezet az út.

Néha már köszön az eladó, de ez még édeskevés 

Az építőanyag-kereskedések 43 százaléka nem felelt meg a kiszolgálás alapvető követelményeinek, a vevők 60 százalékát elveszítik tudatlanságuk miatt. Viszont egyre több eladó már legalább köszön a vevőnek.

Ezért váltunk bankot 

Elsősorban az alacsonyabb költségek miatt váltunk bankot, de kiderült, az ügyfélélmény nagyon is meghatározó a döntésben!

Ahol a legjobban bánnak az ügyfelekkel 

A Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft., a Provident Pénzügyi Zrt. és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak a legjobb ügyfélkiszolgálóknak 2013-ban. Az idén ötödször megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus - és két vállalati méret szerint – kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

Miért éri meg élményvezérnek lenni? 

A cégeknek mára többet kell tennie annál, hogy egyszerűen kiszolgálják az ügyfelet. Egy friss kutatás szerint a pozitív ügyfélélmény mérhetően megéri a befektetett pénzt és energiát.

Ügyfélélmény: az ördög a részletekben rejlik! 

A legtöbbször az ár dönti el, hogy az ügyfél melyik terméket, vagy szolgáltatást választja, azonban az ügyfélélmény növelésével kikerülhető az árverseny csapdája. Csakhogy itt nem elég a minimumot nyújtani, a részletekre sem árt ügyelni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Van alternatíva: idén is vonzó lehetőséget kínálnak a kötvénybefektetések – interjú a Gránit Alapkezelő szakértőivel

Van alternatíva: idén is vonzó lehetőséget kínálnak a kötvénybefektetések – interjú a Gránit Alapkezelő szakértőivel 

Kovács Szilárd értékpapír-befektetési igazgató és Pozsgai Gábor értékesítési vezető értékelték az izgalmas helyzetet.

Költségkímélés

Lakásbiztosítás: mennyivel jártak jobban, akik váltottak?

Lakásbiztosítás: mennyivel jártak jobban, akik váltottak?  

Több mint 200 ezren kalkuláltak a mostani lakásbiztosítási kampányban eddig, és a tavalyi tapasztalatok szerint a kötések fele az utolsó tíz napban történt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

OTP-s ügyfél? Ez a figyelmeztetés Önt is érinti

OTP-s ügyfél? Ez a figyelmeztetés Önt is érinti  

Az OTP Bank egyes vezetőinek nevével visszaélve, magántelefonszámaik lemásolásával hívnak ügyfeleket telefonos csalók, hogy pénzt szerezzenek tőlük. 

Adózás

Ez fájhat: minden eddiginél szigorúbb ellenőrzést ígér a NAV

Ez fájhat: minden eddiginél szigorúbb ellenőrzést ígér a NAV  

A kapcsolt vállalkozások transzferárainak vizsgálata évek óta kiemelt terület, azonban a NAV az idei évtől kezdve minden eddiginél több erőforrást mozgósít ennek ellenőrzésére.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo