Terjeszkedés cikkek
Kína felé nyitnának a német cégek
Olaf Scholz német kancellár pénteken hivatalos látogatást tett Kínában.
Afrikában is megjelenne szoftverével a Kürt Zrt.
A sikeres üzbegisztáni projektet követően Afrikában folytathatja nemzetközi terjeszkedését a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. saját fejlesztésű SeCube GRC információbiztonsági megoldásával. A társaság lehetőséget kapott arra is, hogy az ENSZ beszerzéseibe is bekapcsolódjon.
Zöld lámpát kapott a Netrisk Ausztriában
A csoport lezárta a durchblickernek, Ausztria piacvezető független ár-összehasonlító portáljának felvásárlását, miután megkapta az illetékes hatóságok jóváhagyását.
Fontos bejelentést tett a Media Markt a magyar vállalkozások számára
Az áruházlánc hazai kisvállalkozóknak biztosít európai piacot. A felületre magyar vállalatok, vállalkozások is regisztrálhatnak 39 eurós havi díjért. A platformon keresztül Európa legnagyobb piacait érhetik el pár éven belül.
Ezért lenne fontos a kkv-k nemzetközi piaci tevékenységének támogatása
Komoly szerepe van a legkisebb cégeknek az ország exportteljesítményében.
Új országban terjeszkedik a Kifli.hu anyacége
Németországban is megkezdte a terjeszkedést a Magyarországon a Kifli.hu internetes élelmiszer kiskereskedelmi portállal már sikeresen működő cseh Rohlik csoport.
Német vállalatok árulták el, mire készülnek
A német vállalatok többsége nem csoportosítaná át beszerzéseit belföldre, inkább külföldön bővítené tovább forrásait, sokan tervezik ugyanakkor raktárkészleteik növelését és beszállító láncuk bővítését a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének keddi jelentése alapján.
Sok magyar multit szeretne a kormány
Elsősorban kis- és középvállalkozásoknak segít a magyar multiprogram.
Már külfödön terjeszkedik a magyar autómegosztó
Megvan a magyar elektromos autómegosztó szolgáltatás első külföldi célpontja: a cég cseh piacra lépésével nemsokára már Prágában is lehet greengózni.
Ő lehet az utazás Amazonja
A Ryanair egy géppel kezdte, ma több, mint 400-zal repül. Idén egy milliárd eurós nyereséget várnak és az ír cég tovább terjeszkedik, „ az utazás Amazonja” szeretne lenni.
Az Amazon megérezheti, ha Alibaba megindul
Európai terjeszkedésre készül a legnagyobb kínai online kereskedelmi portál, az Alibaba. A Handelsblatt című német üzleti lap szerint az Alibaba első lépésként Belgiumban építi meg bázisát.
Van zsákjában minden jó... Így terjeszkedik az Amazon
Az Amazon, amely már az amerikai kiskereskedelemnek mintegy a felét lebonyolítja, új, rendhagyó módszerekkel kíván további piacokat szerezni.
Kína meghódítja Afrikát is
Az afrikaiak kétharmada pozitívnak tekinti, hogy Kína egyre nagyobb szerepet vállal a kontinensen, sok megfigyelő viszont kizsákmányolásról, függőségről, új gyarmatosításról beszél.
Kína már most többet fejleszt, mint az USA
Kína nemzeti jövedelme még 2030 előtt meg fogja haladni az Egyesült Államokét, és Kína már ebben az évben többet ruház be kutatásba és fejlesztésbe, mint az USA.
Rohamtempóban terjeszkedik Kína Európában
Európa felé tolódott el idén a kínai befektetések súlypontja, miközben jelentősen csökkent a Kínából Amerikába irányuló működőtőke értéke – derül ki a Baker McKenzie jogi iroda nemzetközi elemzéséből. Az autóipar, az egészségügy és a biotechnológia váltak Kína külföldi működőtőke-befektetéseinek célpontjává.
Francia bankban vásárolt be az OTP
Az OTP Bank többségi tulajdont szerzett a Societe Generale francia nagybank bulgáriai és albán leányvállalatában - közölte a bank a BÉT honlapján. A bolgár bankban 99,74 százalékos részesedést szerzett, valamint megvette az SGEB egyéb bolgár leányvállalatait is.
Új termékekkel terjeszkedik a Google
Két jelentős új termék piaci bevezetését készíti elő a Google: gázzal töltött ballonokkal biztosítják távol eső területek Internet-ellátását és felkészülnek szállító drónok gyártására.
Kétszer meggondolják a nemzetközi láncok, fejlesszenek-e Magyarországon
A kiskereskedelmi forgalom értékben 2,1 százalékkal nő az Európai Unió 28 tagállamában. Míg azonban reálértékben növekedés várható például Franciaországban, Spanyolországban és Magyarországon, addig az alacsony növekedési rátát felmutató országokban a helyzet kevésbé kedvező az enyhén növekvő infláció miatt – állapítja meg a GfK ingyenesen letölthető elemzésében az európai kiskereskedelemről.
Élménnyel építenek üzleti sikert
Aki járt már a Piac & Profit 21. századi ügyfélélménnyel foglalkozó konferenciáin, tudja, hogyan rázza fel közönségét a Duelbox élmény alapú kommunikációs platform. Nem kell hozzá más, csak internet és okostelefon, és a rendezvény hallgatói azonnal aktív résztvevőkké válhatnak: kérdezhetnek, szavazhatnak, vagy akár egy élő közös játékba is bekapcsolódhatnak. Az önerőből itthon már sikeres magyar startup a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő 200 millió forintos befektetésével nemzetközi terjeszkedésbe kezdhet. Az első Duelbox alapú marketingkampány döntős lett a PR-szakma Oscar-díjának tartott versenyen.
Torzítja a piacot a kínai terjeszkedés
A német és a francia kormány EU-rendszabályokat szorgalmaz, hogy gátat vessenek a stratégiai célú, piactorzító kínai beruházásoknak. Az intézkedések már idén életbe léphetnek.
A Nestlére is ráharap a Ferrero
A nemzetközi édesipari vállalat, a Ferrero bejelentette: végleges megállapodás született arról, hogy egy 2,8 milliárd dollár értékű ügylet keretében megvásárolja a Nestlé egyesült államokbeli édesipari részlegeit. A Nestlé édesipari tevékenysége az Egyesült Államokban megközelítőleg 900 millió dolláros eladást jelentett 2016-ban.
Állami hátszéllel nyomulnak az oroszok
Oroszország a világ legnagyobb szénhidrogén-exportőrje, ám vállalatai ehhez mérten kevéssé voltak jelen a világban. Ez változik: a nagy állami olaj-és gázkonszernek a Kreml hátszelével, a kormány politikai céljait is támogatva terjeszkednek több kontinensen.
Tovább terjeszkedik itthon az SSC szektor
A hazánkban működő szolgáltató központok (shared service center, SSC) kedvelik Magyarországot, többségük a magyarországi működésének további kiterjesztését tervezi. A Deloitte, SSC-k körében készült felmérésének eredményei rávilágítanak a növekedéshez és a munkaerő megtartásához szükséges, legfontosabb jövőbeni tényezőkre, valamint a kormánnyal, az önkormányzatokkal és az oktatási intézményekkel való szakmai együttműködés kiemelt fontosságára.
Cégvásárlás, de hogyan?
Egyre több magyar befektető gondolkodik cégvásárlásban: nemcsak a növekedés kényszere, hanem sokszor a tehetséges munkaerő megszerzésének vágya is most már ebbe az irányba hajtja a vállalkozásokat. Az RSM Hungary szakértőjének segítségével megmutatjuk hogyan érdemes belefogni a felvásárlásba.
Kivonulás helyett terjeszkedés
Míg pár éve a kivonulást fontolgatta hazánkból, most Nagykanizsán nyit új üzletet a svájci divatlánc. A Vögele éppen egy évtizede jelent meg Magyarországon.
Másodszor se könnyebb üzletet nyitni - erre kell figyelni
Ha azt hittük, az első üzlet megnyitása volt a nagyobb kihívás, várjunk, amíg belevágunk a másodikba. Az se lesz sétagalopp, mondják az öreg rókák.
Jól teljesít LLP magyar leánya
Az európai ERP piac egyik meghatározó szereplője, az LLP Csoport Észak-Amerikában nyit képviseletet, ahonnan az Egyesült Államok, Kanada és a Karib-térség országait látja el ezentúl szolgáltatásaival. A Massachusetts állambeli irodát a jól teljesítő magyar leányvállalat vezetője, Barbara Dreska indítja be. A hazai képviselet a kelet-európai régió teljes árbevételének 36, profitjának nem kevesebb mint 50 százalékát adta 2011-ben.