Ő lehet az utazás Amazonja

A Ryanair egy géppel kezdte, ma több, mint 400-zal repül. Idén egy milliárd eurós nyereséget várnak és az ír cég tovább terjeszkedik, „ az utazás Amazonja” szeretne lenni.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Ryanair 1985-ben egyetlen, 15 üléses turbo-prop géppel kezdte. Napjainkban több, mint 400-zal rendelkezik, kétezernél több járata van naponta, napi kereken 350.000 utast szállít a világ 215 repülőterére.

Kép: Pixabay

A légitársaságok gyilkos árversenye azonban, amely már nem egy cég bedőléséhez vezetett, kihatott a Ryanairre is: az elmúlt negyedévet 1,5 milliárdos forgalomnál 20 millió eurós veszteséggel zárták és fokozatosan mérsékelni kellett az éves várható nyereségről szóló előjelzéseket. A cég most 1-1,1 milliárdos profitot vár a folyó üzleti évre.

A vezetés a verseny fokozódó nyomására azzal reagál, hogy egyre több kiegészítő szolgáltatást kínál ügyfeleinek: autóbérlést, szállodafoglalást, utazási biztosítást. Céljuk, hogy a Ryanair „az utazás Amazonja” legyen, amely a legszélesebb kínálatot tudja biztosítani. Ennek érdekében ír céget bíztak meg az utasok adatainak, érdeklődési körének, utazási szokásainak alapos elemzésével.

A holdingot egyébként átszervezik. A 2017-ben alapított lengyel leányvállalat, a Ryanair Sun ősszel új nevet kap: a Buzz önálló portállal jelentkezik majd. Párhuzamosan működik tovább az írországi, illetve a nagy-britanniai Ryanair, illetve az osztrák Laudamotion. Cél további európai légitársaságok átvétele, mégpedig úgy, hogy azok neve, sajátosságai, mind lengyel és osztrák viszonylatban, megmaradjanak. (Forrás: ARD)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo