A német kiskereskedelmi lánc hamarosan Európa-szerte elindítja marketplace (piactér) szolgáltatását, amelyen keresztül könnyen elérhető piacokat biztosít az EU-ban működő beszállítónak, kereskedőknek. A fejlesztéssel a vállalat célja a termékkínálatának bővítése, miközben a partnerek bevonásával többletbevételhez is jut az áruházlánc, ők pedig értékesítési lehetőséghez.
                
                    
Szilágyi Gábor, a Media Markt magyarországi ügyvezetője beszámolt róla, hogy a platform béta fázisa már elindult Németországban, Ausztriában és Spanyolországban. Bár a terjeszkedés további lépéseit egyelőre bizalmasan kezeli a német anyavállalat, Szilágyi annyit elárult, hogy Magyarország csatlakozása is szerepel a tervek között.
A mediamarkt.de oldalon magyar vállalkozások is regisztrálhatnak és kínálhatják termékeiket, Szilágyi szerint egy ilyen erős vásárlói bizalommal rendelkező nemzetközi márka komoly értékesítési pluszlehetőségeket biztosít. A német vállalat azt ígéri, hogy nem lesznek rejtett költségek: nettó 39 eurós havi díjat kell fizetni, valamint értékesített termékekként valamennyi jutalékot, de már a tételek listázása is ingyenes a felületen.
A német oldalon található regisztrációs felület egyszerűen kitölthető, a vállalkozások csatlakozási feltételei a következők:
- A vállalkozás székhelye az EU területén legyen
 - Az unióban rendelkezzen adószámmal és kereskedelmi engedélyekkel
 - Legyen EU-n belüli bankszámlája
 - Működése során gondoskodjon az áruszállításról, beleértve a vásárolt áruk kiszállítását
 - Rendelkezzen az EU-n belül raktárbázissal, ahol a visszárut is fogadni tudja
 - Biztosítson a végfelhasználóknak német nyelvű ügyfélszolgálatot
 - EAN kóddal legyenek ellátva termékei
 - Megfelelő termékleírásokat biztosítson.