Superbrands cikkek


 Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni

Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni 

2023-ban is nagy számú, közel 100 díjazott márka részvételével rendezték meg Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményét, a Superbrands gálát.
Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit

Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit 

Tizenötödik alkalommal ült össze a független szakemberekből álló bizottság, amely kilencedszer is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands Business védjegyre.
Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit

Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit 

Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely ötödször is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.
Superbrands lett a HAJDU

Superbrands lett a HAJDU 

A HAJDU márkanév 2011 után, 2014-ben is elnyerte a neves szakértők által adományozott, Business Superbrands kitüntető címet. E rangos védjegy hazai, kiemelkedő presztízsét jelenti ennek a díjnak a megítélése, mely elsősorban a B2B, az üzleti szektorban tevékenykedő cégek legkiválóbbjait emeli ki.
2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit!

2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit! 

Idén harmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat a Piac & Profitnak. Az erős és sikeres márkákat elismerő díj elnyerése bizonyítja, hogy a Piac & Profit stabil vezető szereppel bír a gazdasági, üzleti kommunikációs piacon.
Díjazták a legkiválóbb márkákat

Díjazták a legkiválóbb márkákat 

A Superbrands Magyarország idén is díjazta a legjobb fogyasztói márkákat, valamint a legkiválóbb B2B vállalatokat. A Piac&Profit ismét elismerésben részesült.
A legjobb magyar márkákat díjazták

A legjobb magyar márkákat díjazták 

Április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át elismerését az a közel félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult. A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.
Az Insomnia is Superbrands díjas

Az Insomnia is Superbrands díjas 

Idén negyedik alkalommal osztották ki a Business Superbrands Díjakat. A 3000 indulóból több mint 40 kategóriatársat maga mögé utasítva került ki győztesen a jelentős külföldi jelenléttel büszkélkedő hazai ügynökség, az Insomnia.
Superbrands: elismerés a RAVAK-nak

Superbrands: elismerés a RAVAK-nak 

Hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, idén a kitüntettek között volt a RAVAK is.  
Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit

Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit 

15 éve indult világhódító útjára Nagy-Britanniából a Superbrands, ekkor díjazta először elismert marketingszakemberek csoportja a legkiválóbbnak ítélt márkákat. A magyarországi brandek hét évvel ezelőtt részesülhettek első ízben díjban. A Superbrands Magyarország sikere azóta is töretlen, több márka pedig az indulás óta valamennyi alkalommal megkapta az elismerést. Idén a Piac és Profit is megkapta az elismerést.

Egy kiscég, melynek egymillió magyar béréhez van köze 

Business Superbrand díjat nyert az idén 20 éves NEXON, mely a humánerőforrás-gazdálkodás szakértőjeként nyerte el a minősítést. A vállalat szoftverével több mint egymillió magyar munkavállaló bérét számfejtik.

Magyar elismerést kapott a Volksbank 

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó kitüntetéseket. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Magyarországi Volksbank Zrt. Business Superbrand minősítést kapott.

Csúcsmárkák, avagy a megbízható cégek listája 

December 4-én, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban tartott Year of the Brands Gálán mutatták be 2008 csúcsmárkáit, valamint az új Superbrands kiadványokat. A Magyarország legnevesebb márkaszakembereiből álló bizottságok idén is több ezer vezető márka közül választották ki a 2008-as év üzleti és fogyasztói szupermárkáit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Gazdaság

Lecsengett az Otthon Start, új hullámok csaphatnak fel a lakáspiacon

Lecsengett az Otthon Start, új hullámok csaphatnak fel a lakáspiacon 

A kereslet országosan és éves összevetésben így is erős.

Társadalom

Meglepetés az argentin választáson

Meglepetés az argentin választáson 

Milei argentin elnök pártja többséget szerzett az időközi parlamenti választáson.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo