Superbrands cikkek


 Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni

Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni 

2023-ban is nagy számú, közel 100 díjazott márka részvételével rendezték meg Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményét, a Superbrands gálát.
Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit

Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit 

Tizenötödik alkalommal ült össze a független szakemberekből álló bizottság, amely kilencedszer is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands Business védjegyre.
Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit

Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit 

Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely ötödször is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.
Superbrands lett a HAJDU

Superbrands lett a HAJDU 

A HAJDU márkanév 2011 után, 2014-ben is elnyerte a neves szakértők által adományozott, Business Superbrands kitüntető címet. E rangos védjegy hazai, kiemelkedő presztízsét jelenti ennek a díjnak a megítélése, mely elsősorban a B2B, az üzleti szektorban tevékenykedő cégek legkiválóbbjait emeli ki.
2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit!

2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit! 

Idén harmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat a Piac & Profitnak. Az erős és sikeres márkákat elismerő díj elnyerése bizonyítja, hogy a Piac & Profit stabil vezető szereppel bír a gazdasági, üzleti kommunikációs piacon.
Díjazták a legkiválóbb márkákat

Díjazták a legkiválóbb márkákat 

A Superbrands Magyarország idén is díjazta a legjobb fogyasztói márkákat, valamint a legkiválóbb B2B vállalatokat. A Piac&Profit ismét elismerésben részesült.
A legjobb magyar márkákat díjazták

A legjobb magyar márkákat díjazták 

Április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át elismerését az a közel félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult. A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.
Az Insomnia is Superbrands díjas

Az Insomnia is Superbrands díjas 

Idén negyedik alkalommal osztották ki a Business Superbrands Díjakat. A 3000 indulóból több mint 40 kategóriatársat maga mögé utasítva került ki győztesen a jelentős külföldi jelenléttel büszkélkedő hazai ügynökség, az Insomnia.
Superbrands: elismerés a RAVAK-nak

Superbrands: elismerés a RAVAK-nak 

Hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, idén a kitüntettek között volt a RAVAK is.  
Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit

Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit 

15 éve indult világhódító útjára Nagy-Britanniából a Superbrands, ekkor díjazta először elismert marketingszakemberek csoportja a legkiválóbbnak ítélt márkákat. A magyarországi brandek hét évvel ezelőtt részesülhettek első ízben díjban. A Superbrands Magyarország sikere azóta is töretlen, több márka pedig az indulás óta valamennyi alkalommal megkapta az elismerést. Idén a Piac és Profit is megkapta az elismerést.

Egy kiscég, melynek egymillió magyar béréhez van köze 

Business Superbrand díjat nyert az idén 20 éves NEXON, mely a humánerőforrás-gazdálkodás szakértőjeként nyerte el a minősítést. A vállalat szoftverével több mint egymillió magyar munkavállaló bérét számfejtik.

Magyar elismerést kapott a Volksbank 

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó kitüntetéseket. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Magyarországi Volksbank Zrt. Business Superbrand minősítést kapott.

Csúcsmárkák, avagy a megbízható cégek listája 

December 4-én, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban tartott Year of the Brands Gálán mutatták be 2008 csúcsmárkáit, valamint az új Superbrands kiadványokat. A Magyarország legnevesebb márkaszakembereiből álló bizottságok idén is több ezer vezető márka közül választották ki a 2008-as év üzleti és fogyasztói szupermárkáit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat 

Nagyon érdemes megnézni milyen szolgáltatót hívunk, ha elromlik valami az otthonunkban.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Gazdaság

Virágzik az aktív turizmus

Virágzik az aktív turizmus  

Folytatódott a turizmus bővülése. A belföldi aktív turizmus szerepe erősödik az idegenforgalmi ágazaton belül.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo