A legjobb magyar márkákat díjazták

Április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át elismerését az a közel félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult. A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.

„A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen. Minderre stílusosan a Nemzeti Színházban kerül sor, ami külön emeli a program presztízsét, és remélhetőleg megalapozza annak jövőbeli sikeres fejlődését." - közölte Wiszkidenszky András, a MagyarBrands program elnöke.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely 2011-ben másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját. (Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit is.)

A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek - a megbízhatóság és a minőség - olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében.

A programban részt vevő márkák számszerűsíthető kritériumok alapján valamint a független szakértőkből álló bizottság értékelése alapján kapták meg az elismerést. A MagyarBrands címet elnyert márkák a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisából és a címre pályázó magyar márkákból kerülnek ki. A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands - mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo