Magyarbrands cikkek


MagyarBrands: kiváló üzleti márka lett a Piac&Profit

MagyarBrands: kiváló üzleti márka lett a Piac&Profit 

A MagyarBrands díjazási rendszer 2010 óta értékel magyar vonatkozású márkákat. A program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. 
Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat

Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat 

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján került felállításra a MagyarBrands hazai márkák toplistája.
MagyarBrands díjas a Piac & Profit!

MagyarBrands díjas a Piac & Profit! 

2013-ban első alkalommal a Superbrands díj mellett MagyarBrands díjat is kapott Piac & Profit, amelyet május 8-án vett át Demcsák Lajos kiadói igazgató. Az igazi magyar márkákat díjazó MagyarBrands Bizottság döntése alapján a Piac & Profitot minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is a TOP márkák között tartják számon.
Harmadszorra díjazzák a magyar márkákat

Harmadszorra díjazzák a magyar márkákat 

Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége.
A legjobb magyar márkákat díjazták

A legjobb magyar márkákat díjazták 

Április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át elismerését az a közel félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult. A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.
Másodszor csaptak össze a magyar márkák

Másodszor csaptak össze a magyar márkák 

Idén másodszor teszi közzé a MagyarBrands a vezető hazai márkák listáját. Miközben a klasszikus magyar márkákból álló élmezőny tavalyhoz képest viszonylag stabil, az összetett értékelési eljárás eredményeképpen megszületett ranglista így is szolgál jó pár meglepetéssel. A Superbrands Magyarország tavaly úttörő kezdeményezést indított útjára, amikor MagyarBrands program néven a magyar márkák összegyűjtésére, értékelésére és díjazására vállalkozott. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerültek ki. 2011-ben 150 fogyasztói és 80 üzleti márka részesült MagyarBrands elismerésben. A márkák hivatalos rangsora az október 6-án megjelenő Toplista MagyarBrands kiadványban tekinthető meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett

Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett 

Jön a Single Market a vállalatok számára is.
Mostantól a SZÉP Kártya használata olyan egyszerű, mint egy érintés

Mostantól a SZÉP Kártya használata olyan egyszerű, mint egy érintés 

Nincs több keresgélés a pénztárcában.
Hol húzódik a határ? Az AI és az ember szerepe a befektetési döntésekben

Hol húzódik a határ? Az AI és az ember szerepe a befektetési döntésekben 

Interjú a KBC Asset fióktelepének vezetőjével.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Klímablog

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió 

A MOHU idén is megnövelt kapacitással készül a karácsonyi és az év végi időszakra.

Társadalom

Moszkvában öltek meg egy tábornokot

Moszkvában öltek meg egy tábornokot 

Robbantásos merényletben vesztette életét egy orosz tábornok Moszkvában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo