Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján került felállításra a MagyarBrands hazai márkák toplistája.

Idén ötödik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége. A Piac&Profit ismét elnyerte a legkiválóbb magyar márkáknak járó díjat.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot. A MagyarBrands szakmai elnevezés, a legkiválóbb hazai márkák minősítését és bemutatását célul kitűző program. Tapasztalataink alapján, a magyar fogyasztók számára mindinkább fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok, és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez is. A hazai márkák toplistája immár ötödszörre készült el.

A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is. A MagyarBrands márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelentenek a magyar és nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek megbízhatósága és elismertsége növekszik a vásárlók szemében.

A kiválasztás pályázati rendszerben illetve a Superbrands Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák a szükséges nyomtatvány kitöltésével.

A MagyarBrands-díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet álal végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) egészít ki. A pályázatokat/jelölteket a Superbrands Szakértői Bizottsága értékeli, amelynek vezetői:

 Dr. Törőcsik Mária ( Pécsi Tudományegyetem - MagyarBrands program elnöke)

Dr.Bendzsel Miklós ( Szellemi Tuldajdon Nemzeti Hivatalának elnöke, Superbrands Szakértői Bizottság zsűrielnöke)

Dr. Salgó István  ( Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnök, Business Superbrands szakértői bizottság zsűrielnök)

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo