Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján került felállításra a MagyarBrands hazai márkák toplistája.

Idén ötödik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége. A Piac&Profit ismét elnyerte a legkiválóbb magyar márkáknak járó díjat.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot. A MagyarBrands szakmai elnevezés, a legkiválóbb hazai márkák minősítését és bemutatását célul kitűző program. Tapasztalataink alapján, a magyar fogyasztók számára mindinkább fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok, és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez is. A hazai márkák toplistája immár ötödszörre készült el.

A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is. A MagyarBrands márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelentenek a magyar és nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek megbízhatósága és elismertsége növekszik a vásárlók szemében.

A kiválasztás pályázati rendszerben illetve a Superbrands Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák a szükséges nyomtatvány kitöltésével.

A MagyarBrands-díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet álal végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) egészít ki. A pályázatokat/jelölteket a Superbrands Szakértői Bizottsága értékeli, amelynek vezetői:

 Dr. Törőcsik Mária ( Pécsi Tudományegyetem - MagyarBrands program elnöke)

Dr.Bendzsel Miklós ( Szellemi Tuldajdon Nemzeti Hivatalának elnöke, Superbrands Szakértői Bizottság zsűrielnöke)

Dr. Salgó István  ( Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnök, Business Superbrands szakértői bizottság zsűrielnök)

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo