A cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) alapján és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás), valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség) alapján a Piac & Profit igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is újra érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.
A Piac & Profitról
A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 17. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A Kiadó a magyarországi piacon egyedülálló komplex kommunikációs rendszerén keresztül látja el a piacbővítéshez, folyamatos fejlődéshez, növekedéshez szükséges tudással, információkkal, a hazai kkv-döntéshozókat.
„Meggyőződésünk, hogy a magyar kis- és közepes vállalkozásoknak szükségük van a komplex tudás elsajátítására. Igyekszünk sokoldalú, a nagyvállalatokat a kkv-kkal és a kkv-kat egymással összekapcsoló szolgáltatási portfóliót nyújtani. Többek között fontosnak tartjuk a kkv-k edukációját, hogy versenyképes és stabil vállalkozások jöjjenek létre Magyarországon, és ezek a vállalkozások tovább növeljék az ország gazdasági lendületét” − nyilatkozta korábban a díjjal kapcsolatban Demcsák Mária ügyvezető igazgató.
A kiadó portfóliójába tartozik a havonta megjelenő Piac & Profit üzleti magazin, www.piacesprofit.hu weboldal, valamint az Életforma és Autoblog online site-ok. A Piac és Profit Kiadó konferencia-üzletága 15. éve van jelen a gazdasági, üzleti témájú szakrendezvények piacán. Évente már több mint 40 sikeres rendezvény kapcsolódik a Kiadó nevéhez országszerte. A Piac & Profit Klub pedig az üzleti kapcsolatépítés színtere, melyet 2012 szeptemberétől üzemeltet a cég. Ezen felül a Piac & Profit elkötelezett az üzleti etika, a társadalmi felelősségvállalás, a környezettudatosság mellett, és aktív szerepet vállal e magatartás- és gondolkodásmód megismertetésében és terjesztésében.
A MagyarBrands díjról
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén negyedszer tette közzé a vezető hazai márkák listáját. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.