Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit

Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely ötödször is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.

2015-ben tizenegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság márkánkat, a Piac & Profitot érdemesnek találta a Superbrands 2015 védjegy viselésére.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2015-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online, márkaismertségre és -kedveltségre irányuló kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A Superbrands  márkaminősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a vásárlók és  ügyfelek mindennapi választásához. A díj erős pozitív visszajelzés a brandekről, s kizárólag szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Superbrands-díjazottnak lenni komoly rang és felelősség: egy exkluzív klub tagjaként lehet és kell példát mutatni a többieknek. A Piac & Profit Kiadó büszkén viseli a védjegyet, amelyre immár sorozatban ötödik alkalommal találták méltónak.

A Piac & Profitról

A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 19. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A kiadó a magyarországi piacon egyedülálló komplex kommunikációs rendszerén keresztül elkötelezett információs szolgáltatója a piacorientált, növekedésben érdekelt vállalkozásoknak.

A Piac & Profit díját Demcsák Lajos kiadói igazgató vette át

A Piac & Profit Kiadó 1997 eleje óta van jelen a hazai lappiacon a Piac & Profit című üzleti magazinnal, amely digitális változatban is kapható. A kiadó Magyarországon az elsők között jelentkezett internetes információszolgáltatással kisvállalkozók számára, majd rövidesen a Piac & Profit Online (www.piacesprofit.hu) gazdasági site-tal, majd az Autóblog (www.autoblog.hu) és az Életforma (www.eletforma.hu) oldalakkal. A cég tevékenységének kiemelkedően fontos része a konferencia-üzletág. A kis- és középvállalati tematika mellett egyik legismertebb konferenciasorozata a Magyar Fenntarthatósági Csúcs. A Piac & Profit szervezésében idén 16. alkalommal adták át a László Ervin professzor és Demcsák Mária alapító főszerkesztő által alapított Üzleti Etikai Díjat. A cég projektje még a Piac & Profit Klub és a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat.

A Piac & Profit Kiadó 2011–2015 között összesen 5 alkalommal nyerte el a Superbrands címet, valamint 3 alkalommal a MagyarBrands elismerést.

 

 

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo