Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit

Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely ötödször is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.

2015-ben tizenegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság márkánkat, a Piac & Profitot érdemesnek találta a Superbrands 2015 védjegy viselésére.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2015-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online, márkaismertségre és -kedveltségre irányuló kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A Superbrands  márkaminősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a vásárlók és  ügyfelek mindennapi választásához. A díj erős pozitív visszajelzés a brandekről, s kizárólag szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Superbrands-díjazottnak lenni komoly rang és felelősség: egy exkluzív klub tagjaként lehet és kell példát mutatni a többieknek. A Piac & Profit Kiadó büszkén viseli a védjegyet, amelyre immár sorozatban ötödik alkalommal találták méltónak.

A Piac & Profitról

A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 19. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A kiadó a magyarországi piacon egyedülálló komplex kommunikációs rendszerén keresztül elkötelezett információs szolgáltatója a piacorientált, növekedésben érdekelt vállalkozásoknak.

A Piac & Profit díját Demcsák Lajos kiadói igazgató vette át

A Piac & Profit Kiadó 1997 eleje óta van jelen a hazai lappiacon a Piac & Profit című üzleti magazinnal, amely digitális változatban is kapható. A kiadó Magyarországon az elsők között jelentkezett internetes információszolgáltatással kisvállalkozók számára, majd rövidesen a Piac & Profit Online (www.piacesprofit.hu) gazdasági site-tal, majd az Autóblog (www.autoblog.hu) és az Életforma (www.eletforma.hu) oldalakkal. A cég tevékenységének kiemelkedően fontos része a konferencia-üzletág. A kis- és középvállalati tematika mellett egyik legismertebb konferenciasorozata a Magyar Fenntarthatósági Csúcs. A Piac & Profit szervezésében idén 16. alkalommal adták át a László Ervin professzor és Demcsák Mária alapító főszerkesztő által alapított Üzleti Etikai Díjat. A cég projektje még a Piac & Profit Klub és a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat.

A Piac & Profit Kiadó 2011–2015 között összesen 5 alkalommal nyerte el a Superbrands címet, valamint 3 alkalommal a MagyarBrands elismerést.

 

 

Véleményvezér

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.
Eszkalálódik az ukrajnai háború

Eszkalálódik az ukrajnai háború 

Immár akár Moszkvát is elérheti az ukrán hadsereg rakétákkal.
Jönnek az oroszok, nem állnak meg az ukrán határnál

Jönnek az oroszok, nem állnak meg az ukrán határnál 

Új keményvonalas katonai parancsnok irányítja az orosz szárazföldi erőket.
A Romániában élő magyarok által is támogatott új elnök teljesen szembe megy Orbán Viktorral

A Romániában élő magyarok által is támogatott új elnök teljesen szembe megy Orbán Viktorral 

Lengyel-magyar barátság helyébe, lengyel-román került.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo