A Superbrands program legfőbb célja, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve elősegítse a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Business Superbrand pedig az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett, így a márkához kapcsolt értékek olyan előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői is elvárnak, elismernek, és amiért megbíznak benne. „Cégünk 20 éve a megbízhatóságot és kiválóságot képviseli" - mondta a díjjal kapcsolatban Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezetője. "A díj elnyerése tovább ösztönöz minket arra, hogy partnereink számára a legjobb szolgáltató, munkatárasaink számára pedig a legjobb munkahely legyünk."
A NEXON növekedése szorosan összefügg a számítógépes bérszámfejtés magyarországi fejlődésével: a vállalat első szoftvere még 1985-ben IBM XT-re készült. Mára a nexONBÉR- szoftverrel több mint egymillió magyar munkavállaló bérét számfejtik, a vállalat integrált programcsaládja, a nexONHRM pedig a humánügyvitel teljes területét lefedi. A cég emellett outsourcing szolgáltatása keretében több mint 60 ezer munkavállaló adminisztrációját látja el.
A tisztán magyar tulajdonú vállalat szoftvereit a sajátos magyar követelményeknek megfelelően fejleszti, ami különösen fontos a gyakran változó jogszabályi környezetben. A NEXON ugyanakkor teljes mértékben megfelel a nemzetközi elvárásoknak, hiszen 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig a szoftvertermékek kategóriájában elsőként kapta meg a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoforint Gold Certified Partner címet.
A most 20 éves vállalat azonban nem csak az üzleti eredményekre koncentrál, nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is. A NEXON ezzel kapcsolatos erőfeszítéseit már több ízben elismerték: 2002-ben első, 2004-ben pedig második helyet kapott a Legjobb Munkahely felmérés során, míg 2008-ban kkv kategóriában elnyerte az első ízben átadott CSR Hungary Díjat.