Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni

2023-ban is nagy számú, közel 100 díjazott márka részvételével rendezték meg Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményét, a Superbrands gálát. A kiemelkedő márkák értékelésén túl a Superbrands Magyarország Program küldetésének tekinti, hogy felhívja a figyelmet társadalmi szinten aktuális kérdésekre, a díjazott márkákkal közösen. Az idei évben a felelősségvállalás fontossága állt a fókuszban.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A zero waste életmódra törekvéssel, kevesebb csomagolt termék vásárlásával, szelektív hulladékgyűjtéssel, komposztálással, újrahasznosítással egyre többen törekszenek a környezetbarát életmódra. És ha a fogyasztók saját magukkal szemben is egyre igényesebbek a fenntarthatóságra törekvés terén, akkor a márkáktól sem várnak kevesebbet.

„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként feladatunknak tekintjük, hogy az ünnepi pillanatok mellett a kiemelkedő márkák értékelésén és méltatásán túl reflektorfénybe állítsunk társadalmi szinten is fontos és aktuális kérdéseket. A globális trendeket szem előtt tartva idén a környezetvédelmi felelősségvállalás, és a zöld CSR állt a fókuszban, és nagy öröm látni, hogy a Superbrands díjazottak mennyire éreznek felelősséget a környezetükért, és mennyi erőfeszítést tesznek vállalkozásuk, tevékenységük káros anyag kibocsátásának csökkentéséért vagy ilyen anyagok használatának kiküszöböléséért. Sok a teendő még ezen a téren, de a kiválóságra törekvő márkák célja, hogy társadalmilag és a természeti környezetük számára is hasznos munkát végezzenek” – mondta el László Géza programigazgató.

A Superbrands Magyarország közel két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül.
A Superbrands Magyarország közel két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül.

A Superbrands díjak tervezésekor szintén a fenntarthatóságot tartották szem előtt: vegetáló zuzmókompozícióval, és csak természetes alapanyagok felhasználásával készültek az idei márkadíjak.

Az este folyamán bemutatkozhatott a Superbrands Magyarország által patronált zöld innováció, a 10 millió Fa Alapítvány is, amely a legnagyobb magyar alapítású, klímavédelmi, politikamentes, non-profit szervezet, mely faültetési projektjein keresztül országos szinten épít összetartó környezet-, és klímabarát közösségeket. A szervezők egy tiszteletbeli díjjal is kifejezték elismerésüket az Alapítvány „egy fő = egy fa” kezdeményezése előtt. A díjazott márkák közül többen anyagi támogatásukkal is segítik ennek a különleges célnak az elérését.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo