Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni

2023-ban is nagy számú, közel 100 díjazott márka részvételével rendezték meg Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményét, a Superbrands gálát. A kiemelkedő márkák értékelésén túl a Superbrands Magyarország Program küldetésének tekinti, hogy felhívja a figyelmet társadalmi szinten aktuális kérdésekre, a díjazott márkákkal közösen. Az idei évben a felelősségvállalás fontossága állt a fókuszban.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A zero waste életmódra törekvéssel, kevesebb csomagolt termék vásárlásával, szelektív hulladékgyűjtéssel, komposztálással, újrahasznosítással egyre többen törekszenek a környezetbarát életmódra. És ha a fogyasztók saját magukkal szemben is egyre igényesebbek a fenntarthatóságra törekvés terén, akkor a márkáktól sem várnak kevesebbet.

„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként feladatunknak tekintjük, hogy az ünnepi pillanatok mellett a kiemelkedő márkák értékelésén és méltatásán túl reflektorfénybe állítsunk társadalmi szinten is fontos és aktuális kérdéseket. A globális trendeket szem előtt tartva idén a környezetvédelmi felelősségvállalás, és a zöld CSR állt a fókuszban, és nagy öröm látni, hogy a Superbrands díjazottak mennyire éreznek felelősséget a környezetükért, és mennyi erőfeszítést tesznek vállalkozásuk, tevékenységük káros anyag kibocsátásának csökkentéséért vagy ilyen anyagok használatának kiküszöböléséért. Sok a teendő még ezen a téren, de a kiválóságra törekvő márkák célja, hogy társadalmilag és a természeti környezetük számára is hasznos munkát végezzenek” – mondta el László Géza programigazgató.

A Superbrands Magyarország közel két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül.
A Superbrands Magyarország közel két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül.

A Superbrands díjak tervezésekor szintén a fenntarthatóságot tartották szem előtt: vegetáló zuzmókompozícióval, és csak természetes alapanyagok felhasználásával készültek az idei márkadíjak.

Az este folyamán bemutatkozhatott a Superbrands Magyarország által patronált zöld innováció, a 10 millió Fa Alapítvány is, amely a legnagyobb magyar alapítású, klímavédelmi, politikamentes, non-profit szervezet, mely faültetési projektjein keresztül országos szinten épít összetartó környezet-, és klímabarát közösségeket. A szervezők egy tiszteletbeli díjjal is kifejezték elismerésüket az Alapítvány „egy fő = egy fa” kezdeményezése előtt. A díjazott márkák közül többen anyagi támogatásukkal is segítik ennek a különleges célnak az elérését.

Véleményvezér

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo