Magyar elismerést kapott a Volksbank

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó kitüntetéseket. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Magyarországi Volksbank Zrt. Business Superbrand minősítést kapott.

„A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója valamint az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, s hosszú távon egyensúlyban is marad" - véli Dr. Bienerth Gusztáv, a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke. A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, ami az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A program lelke az önkéntes szakértői bizottság, tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - a kisebb vállalkozásokat, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

"Ez az elismerés is azt bizonyítja, hogy az általunk választott üzleti modell hatékonyan működik, s a Volksbank elismert és sikeres márka Magyarországon" - mondta a nyertesek kihírdetése utan Dr. Balázs László a Magyarországi Volksbank Zrt. elnök-vezérigazgatója. "Bankunk, amelynek legfontosabb ügyfélkörébe hagyományosan a kis- és középvállalkozások tartoznak, mindig is arra törekedett, hogy partnereit igazi pénzügyi tanácsadóként szolgálja ki. Miként szlogenünk mondja: A bizalom összeköt. Úgy érzem a Business Superband díj elnyerése is tovább növeli a Volksbank iránti bizalmat."

A Business Superbrandről
A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elvek alapján értékelik: "Business Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, s amiért megbíznak benne. A Business Superbrandek - bár nem kizárólagosan - vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli." Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo