Magyar elismerést kapott a Volksbank

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó kitüntetéseket. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Magyarországi Volksbank Zrt. Business Superbrand minősítést kapott.

„A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója valamint az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, s hosszú távon egyensúlyban is marad" - véli Dr. Bienerth Gusztáv, a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke. A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, ami az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A program lelke az önkéntes szakértői bizottság, tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - a kisebb vállalkozásokat, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

"Ez az elismerés is azt bizonyítja, hogy az általunk választott üzleti modell hatékonyan működik, s a Volksbank elismert és sikeres márka Magyarországon" - mondta a nyertesek kihírdetése utan Dr. Balázs László a Magyarországi Volksbank Zrt. elnök-vezérigazgatója. "Bankunk, amelynek legfontosabb ügyfélkörébe hagyományosan a kis- és középvállalkozások tartoznak, mindig is arra törekedett, hogy partnereit igazi pénzügyi tanácsadóként szolgálja ki. Miként szlogenünk mondja: A bizalom összeköt. Úgy érzem a Business Superband díj elnyerése is tovább növeli a Volksbank iránti bizalmat."

A Business Superbrandről
A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elvek alapján értékelik: "Business Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, s amiért megbíznak benne. A Business Superbrandek - bár nem kizárólagosan - vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli." Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo