Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. Bekerülni a „szupermárkák" közé azt jelenti, az kiválasztott cég a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók, az jelen esetben ügyfelek elvárnak és elismernek. A bizottság idei döntése alapján az Insomnia reklámügynökség méltó arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést, azaz besorolja magát a „szupermárkák" közé. Külön érdekesség, hogy az Insomnia az egyetlen kommunikációs ügynökség, aki idén ezzel a címmel büszkélkedhet. (Idén a Piac és Profit is megkapta az elismerést.)
„Az szakmai minőség számunkra fontos dolog. Ezt képviseljük házon belül is és ezt tapasztalhatják ügyfeleink is. Rengeteg energiát fektetünk fejlesztésekbe, tréningekbe, tisztában vagyunk a legújabb hazai és nemzetközi trendekkel. A Business Superbrands Díjnak nagyon örülünk és több szempontból is a legjobbkor érkezett: egyrészt jövőre vagyunk 10 évesek, másrészt hazai ügynökségként most érik be a gyümölcse annak, hogy nyitottunk a nemzetközi piac felé." - nyilatkozta Erdős Gergely az Insomnia reklámügynökség ügyvezető igazgatója.