Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit

Tizenötödik alkalommal ült össze a független szakemberekből álló bizottság, amely kilencedszer is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands Business védjegyre.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára annak elnyerése önmagában nem jár kötöttségekkel vagy költségekkel.

Ács Zsuzsa, a Piac és Profit kiadójának ügyvezetője átveszi a díjat

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, amelynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2019-ban tizenötödik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenkettedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban. Mára a Superbrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.

Mind a fogyasztók életében, mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

A Business Superbrands lista a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám, illetve az éves árbevétel alapján vizsgált és szűrt közel 4000 vállalatot tartalmazó listából, valamint az iparági szövetségek, szakmai szervezetek által tett ajánlások figyelembevételével alakul ki. A lista a Bizottsági tagok ajánlásaival, online kutatással és egyéb adatgyűjtéssel egészül ki.

A Superbrands és Business Superbrands díjakra pályázni nem lehet, a független bizottság a kutatási folyamat során felállított listában szereplő márkákat értékeli.

A Piac&Profit díját odaítélő Business Superbrands Szakértői Bizottság tagjainak listája itt található >>>

 

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo