Játékosítás cikkek


Így lehet még jobb a munkateljesítmény

Így lehet még jobb a munkateljesítmény 

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal is.
A játék nem időpazarlás – teljesítmény fokozás!

A játék nem időpazarlás – teljesítmény fokozás! 

A digitális világ nem csak az eszközeinket, de a gondolkodásunkat is megváltoztatta. Nincs mit tenni, a kesergés helyett, inkább használjuk ki az ebben rejlő új lehetőségeket! Többek között játsszunk –javasolta a téma kutatója a Variációk egy témára üzleti reggelin.
Megéri, ha játszhatnak a kollégák

Megéri, ha játszhatnak a kollégák 

Az, hogy nem „csak” kiváló terméket kell nyújtani a vásárlóknak, hanem élményt is, szerencsére egyre több vállalat számára egyértelmű. Lassanként pedig azt is felismerik, hogy az ügyfelek mellett az alkalmazottak irányába is ezen kell dolgozniuk. Akkor is, amikor a munkafeltételeket alakítják ki.
Többet eladni? Legyen verseny!

Többet eladni? Legyen verseny! 

Az eladások felpörgetéséhez nem kell feltétlenül óriási marketingkampányokat indítani. Sokszor az is elég, ha megtaláljuk a legjobb módszert az értékesítők felpörgetésére. Erre a szakemberek szerint az egyik legjobb: a verseny.
Így növeli a hatékonyságot a játék

Így növeli a hatékonyságot a játék 

A gamification, vagyis a játékosság bizonyíthatóan növeli a hatékonyságot céges környezetben is. De hogyan fogjunk hozzá? Milyen alapelveket érdemes szem előtt tartani egy sikeres vállalati gamification projekt érdekében? A Piac&Profit szakértője segít!
Teljesítmény játszi könnyedséggel

Teljesítmény játszi könnyedséggel 

A játék a munka ellentéte. Ez volt az ipari forradalom egyik fő üzenete a dolgozók és vezetők számára. Mára ez a gondolat megfordult: a játék éppen a munka ösztönzésére tud szolgálni. Miért és hogyan? – merülhet fel a két alapvető, de nagyon fontos kérdés. A gamification módszerével, ami üzleti környezetben is alkalmazható a vállalat méretétől, tevékenységétől, iparági sajátosságaitól függetlenül. Játékosítani mindent lehet. Csak akarni kell.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mire figyeljünk a családi vállalkozás átadásánál?

Mire figyeljünk a családi vállalkozás átadásánál?  

Az utódlástervezés olyan hosszú távú, stratégiai befektetés, amely mind a nagy-, mind a középvállalkozásokat megvédi az elkerülhetetlen jövőbeli fennakadásoktól.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Kifizették az első milliárdot a vállalati e-autókra

Kifizették az első milliárdot a vállalati e-autókra  

3700 pályázatban közel 4500 gépkocsi megvásárlásához igényeltek több mint 17 milliárd forint állami hozzájárulást.

Pénzszerzés

Adósságban úsznak az idősek

Adósságban úsznak az idősek  

Alaposabban mérlegelik a fiatalok a banki hitel felvételét mint 5 évvel ezelőtt, a 60 év felettiek viszont nagy mértékben emelkedett a tartozások aránya.

Adózás

Ügyesen titkolta egy vállalkozás a fekete bevételt, a NAV-osoknál mégis lebukott

Ügyesen titkolta egy vállalkozás a fekete bevételt, a NAV-osoknál mégis lebukott  

Bonyolult nyilvántartást vezetett legális és illegális jövedelmeiről az a vállalkozás, amelynél a NAV ellenőrei próbavásárlást tartottak.

Cégblog

Fontos döntés született a minimálbérről

Fontos döntés született a minimálbérről  

Nem a teljes bruttó átlagkereset fele lesz a minimálbér.

Gazdaság

Adósságban úsznak az idősek

Adósságban úsznak az idősek  

Alaposabban mérlegelik a fiatalok a banki hitel felvételét mint 5 évvel ezelőtt, a 60 év felettiek viszont nagy mértékben emelkedett a tartozások aránya.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo