Flottakövetés cikkek


Igazi családi cég

Igazi családi cég 

A száz százalékban magyar tulajdonú iData flottakövetéssel, üzemanyagkontrollal, járművédelemmel, tehergépjárművek útdíjfizetésével foglalkozik. Fő terméke az iTrack GPS nyomkövető rendszer. Az alapító tulajdonos, Szabó Lajos saját gyermekeként tekint birodalmára, hiszen tizenkét éve egymaga hozta létre. Három fiával és azok barátaival fejlesztették ki az azóta Magyarországon és külföldön is elismert, nyomkövetéssel foglalkozó rendszerüket.
Több milliós veszteség is lehet az üzemanyagon havonta

Több milliós veszteség is lehet az üzemanyagon havonta 

Havonta átlagosan 1000 kilométernyi út megtételére elegendő gázolaj tűnik el flottánként egy-egy közepes méretű szállítmányozó vállalatnál a különböző, üzemanyaggal kapcsolatos visszaélések miatt a WebEye Magyarország adatai szerint. A lopásokon túl az üzemanyag hígítása akár esetenként 1,5 millió forintos kárt is okozhat a járművekben.
Digitális költségcsökkentés a munkaszervezésben

Digitális költségcsökkentés a munkaszervezésben 

Egyre nagyobb igény mutatkozik széles körben felhasználható feladatkiosztó rendszerekre, hiszen a hálózatba kapcsolt megoldások képesek minden nagyobb vállalatnál jelentősen lerövidíteni az egyes projektek sikeres végrehajtásának életciklusát.
Már nem csak azt akarják tudni hol a sofőr, hanem azt is mennyit aludt

Már nem csak azt akarják tudni hol a sofőr, hanem azt is mennyit aludt 

Látványosan bővült a hazai telematikai piac az elmúlt évben: a járműkövetés és hasonló alapvető szolgáltatások széleskörű elterjedését követően tavaly már az újabb, összetettebb M2M-megoldásokat keresték egyre nagyobb számban a fuvarozók.
A megtakarított forint megkeresett forint - de hol spóroljunk?

A megtakarított forint megkeresett forint - de hol spóroljunk? 

Egy vállalkozás indulásakor minden fillér megtakarítás fontos. Később is az, de akkor már lehetősége van arra a menedzsmentnek - ha jó a cég gazdasági iránya-, hogy bizonyos dolgokban nagyvonalúbb lehessen.
A vezetési stíluson is múlik a károsanyag kibocsátás

A vezetési stíluson is múlik a károsanyag kibocsátás 

Számottevő mértékben csökkenthető a szállítmányozás során a légkörbe kerülő üvegházhatású gázok mennyisége az útvonal alapos megtervezésével, a flottakövető megoldások segítségével, illetve a vezetési stílus megfelelő megválasztásával.
Gyorsan tanulnak a fuvarozók

Gyorsan tanulnak a fuvarozók 

Az útdíjfizetésre kötelezettek gyorsan megtanulták a július elsején bevezetett új rendszer használatát, ez a regisztrált felhasználók és tehergépjárművek növekvő számából is látszik.
Útdíj: most már nem ússzuk meg

Útdíj: most már nem ússzuk meg 

Július elsejétől valósággá válik a fuvarozók mumusa, az elektronikus útdíj-rendszer. Az e-útdíj kiépítését komoly botrányok kísérték, ám az elmúlt hónapok hektikus eseményei után a rendszer kiépítése már a célegyeneséhez érkezett, a Magyar Közlönyben megjelent végrehajtási rendelettel.
E-útdíj: Hiánycikk lesz a GPS

E-útdíj: Hiánycikk lesz a GPS 

Mintegy 170 ezer fuvarozó törheti azon a fejét, milyen eszközzel teljesítse július 1-jétől az e-útdíj fizetési kötelezettségét. A lehetséges módozatok közül ugyanis az előre váltott viszonylatjegy a legkevésbé praktikus megoldás. Ha valaki úgy dönt, hogy GPS segítségével tesz eleget a rendeletnek, akkor lassan nem lesz könnyű hozzájutnia sem a beépíthető, sem a szivargyújtóról működő eszközhöz.
Nem a földutak miatt választanak legtöbben céges terepjárót

Nem a földutak miatt választanak legtöbben céges terepjárót 

Cégautók között is gyakran találkozunk terepjárókkal, valamint a terepjárók és személyautók előnyeit ötvöző úgynevezett szabadidőautókkal (SUV). A LeasePlan Hungária Zrt., hazánk vezető flotta- és gépjárműkezelőjének felméréséből kiderült, hogy az ezeket a modelleket céges autónak választó munkatársak nem elsősorban azért kedvelik a négykerékhajtásos járműveket, mert kiválóan navigálnak a göröngyös utakon. Népszerűségük fő oka presztízsükben és abban rejlik, hogy méretüknél fogva biztonságérzetet adnak a vezetőnek.

Tudom, merre jártál 

Az üzemanyagárak emelkedése mellett a cégek számára plusz költséget jelent, hogy a céges személyautók használatának egy része - egy felmérés szerint átlagosan 10 százaléka - magáncélú. Pedig ez könnyedén kiküszöbölhető lenne.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo