Most derül ki: a Black Friday vagy az infláció az erősebb?

Tizedik alkalommal rendezik meg a Black Friday akcióját Magyarországon. A jeles apropó az évek során alaposan megváltozott, a piaci szereplők pedig izgalmas tendenciákat látnak a 2023-as leárazás alakulásával. Egyes áruházak már november 10-én meghirdetik olcsóbb termékeiket, míg mások többhetes akciósorozatot kínálnak vásárlóik számára.

A 2023-as év legizgalmasabb trendje az árak alakulásában figyelhető meg, hiszen az általános drágulás nagy befolyással van az engedmények mértékére – azonban nem biztos, hogy olyan eredménnyel, ahogyan sokan várnák.

„Minden piaci szereplő a magas infláció miatt az átlagárak emelkedésére számított, ez azonban nem így történt. A kereslet-kínálat törvénye erősebbnek bizonyult az inflációnál. A fogyasztás csökkent, amire a gyártók árcsökkenéssel kellett, hogy reagáljanak, hiszen a megtermelt készleteiket mindenképpen el kellett adniuk. A vásárlók sok esetben a prémium márkákról átszoktak kevésbé neves termékekre, erre pedig a kiemelt szereplők az árcsökkenéssel tudnak reagálni” – árulta el Sásdi Norbert.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo