Többször lemondtam már arról, hogy vasúttal járjak be dolgozni, de a napokban újra megpróbáltam. Egy agglomerációs járat közlekedik felénk, új Siemens szerelvényekkel és mindössze 20 kilométert kellene pontosan abszolválni. Gondoltam ezzel ma már nem lehet probléma, ugyanakkor a pontosság egy alapkövetelmény, ha munkába indul az ember. Feleségem mondta, hogy ne kockáztassak, de nem hallgattam rá. Tévedtem. A vonat 8 perces késéssel érkezett és ezt a végállomásig feltornázta 10 percre. Visszafelé pontosan indultunk, viszont valamiért a klíma nem működött, szellőztetési lehetőség pedig az új szerelvényeken minimális. Így nem csodálkoztam, amikor egy idős hölgy felszálláskor, spontán felkiáltott, hú de büdös van itt. Vagy 80 utas aszalódott az őszi melegben egy fémkaszniban. Szóval kedves MÁV ismét lemondtam rólatok, pedig nagyon szeretek vonatozni. Most az osztrákoknak is elege lett a magyar vasutasokból.
Az osztrák vasutasoknak elegük lett magyar kollégáikból
Tényleg egészen elképesztő, hogy a magyar vasút mennyire képtelen megfelelni a kor elvárásainak.
Véleményvezér
Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban
80 felett már nincs sok esélyünk.
Robert Fico merénylője korábban egy oroszbarát, paramilitáris szervezettel állt kapcsolatban
Tanulságai vannak a merényletnek.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben
A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága
A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják
Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben
Nem álom, valóság.