Újkori marketing a közösségi oldalakon

A közösségi média mára minden cég számára megkerülhetetlen. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Ha jól használjuk, a közösségi oldalakon való megjelenés tökéletes eszköz arra, hogy gyakrabban érintkezzünk üzleti partnereinkkel, ügyfeleinkkel, és megerősítsük az egymás iránti bizalmat, és elősegítsük a személyes hitelesség kialakulását. A már meglévő partnereink mellett pedig számtalan potenciális ügyfélhez eljuthatunk a Twitteren, LinkedInen, Facebookon, a Google+-on vagy éppen a Foresquare-en át. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN december 3-án.

A felhasználók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, és nőtt azok aránya is, akik akár 4–6 ilyen oldalra regisztrálnak. Ahogyan a magánéletben, az üzleti hálózatépítésben és kapcsolattartásban is a közösségi oldalak váltak főszereplőkké. Sőt, a LinkedIn, a Facebook vagy a Google+ bármely iparágban működő vállalatvezető számára lassan nélkülözhetetlen üzleti eszköz lett.

Persze a sikeres üzlethez eddig is elengedhetetlen volt, hogy rendszeresen ápoljuk a viszonyt partnereinkkel, ügyfeleinkkel, érintettjeinkkel. Ma sincs ez másképp, ám az interneten töltött idő növekedésével az eszköz megváltozott. A közösségi oldalak váltak főszereplőivé a kapcsolattartásnak. A legnagyobb globális szakmai internetes közösség a LinkedInen működik: 170 iparágból már 200 millió tagot számlál összesen 200 országból. És bár a Facebook elsősorban a társasági kapcsolatokra fókuszál, ma már szinte minden magára valamit adó cég üzleti profillal is jelen van ott. Sőt, bár azt mondják, a Facebookon nem lehet eladni, mégis van, aki megpróbálta.

Persze nem mindegy, hogy hogyan. Szakembereink elmondják, hogy mi a titka a közösségi oldalakon való eredményes kommunikációnak, hányszor és mit érdemes posztolni, hogyan kezeljük a LinkedIn profilunkat. A KKV-AKADÉMIA idei utolsó rendezvényén szó lesz a reklámszövegek, képi megjelenítés, reklámanyagok készítésének alapvető szabályairól, fortélyairól is.

Részletes program és regisztráció a rendezvényre itt.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo