zöld termék

címke, fenntartható fogyasztás, környezetbarát csomagolás, környezetbarát termék, l'oreal, minősítés, műanyag, tanúsítvány, tudatos fogyasztó, újrafeldolgozás, víztakarékosság, zöld termék, zöld vállalat

Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek

Kriston László

Versenyelőnyre tehetnek szert azok a termékek, melyeknél a gyártók bizonyítani tudják és kihangsúlyozzák a marketingben, hogy környezetbarát módon állították elő őket, és alapanyagaik könnyen újrahasznosíthatók. Nő az ökotudatos fogyasztók száma, és nekik ilyen címkékre lesz szükségük, hogy eldöntsék, mely terméket veszik meg.

Tovább olvasom »
föld napja, kiskereskedelmi lojalitás, környezettudatos, nielsen, vásárlói szokások, zöld termék

Jobban fogy, ha zöld

piacesprofit.hu

A fogyasztói döntésekben is mindinkább teret nyernek a környezettudatos szempontok, melynek ernyője alatt a kiskereskedelemben egyre hangsúlyosabbak a helyi eredetű áruk és a fenntarthatóságra törekvő vállalatok, állapította meg a Nielsen. A magyarok harmada kifejezetten hajlandó többet fizetni egy termékért, amennyiben az környezetbarát és fenntarthatósági szempontokat figyelembe vevő összetevőkből áll.

Tovább olvasom »
etikus üzlet, fenntartható fejlődés, fenntarthatóság, üzleti stratégia, zöld gazdaság, zöld termék

Kolonc helyett iránytű a fenntarthatóság

Timár Gigi

A felelős üzleti működés lassacskán a helyére kerül: a céges stratégiák középpontjába. A vállalatok kezdik belátni: a túlélés feltétele, hogy reagáljanak a világ problémáira, és a maguk módján részt vegyenek azok megoldásában. Korántsem öncélú jótékonyságról van tehát szó.

Tovább olvasom »
fenntartható termelés, zöld gazdaság, zöld termék

Kevesen bíznak a zöld termékekben

piacesprofit.hu

A fejlett országok fogyasztói társadalmainak nagy része a jövedelmét ritkán vagy egyáltalán nem fordítja környezetbarát termékekre, pedig felmérések szerint a lakosság 85 százalékát érdekelik a zöld megoldások. A vásárlók úgy gondolják, nem tudnak hosszú távon profitálni a termékekből, sok esetben nem is áll a rendelkezésükre megfelelő mennyiségű információ.

Tovább olvasom »
bio, biogazdálkodás, biotermék, fenntartható fejlődés, fenntartható gazdaság, zöld termék

Megéri zöldbe vágni!

Sebők Orsolya

Elvileg sikerre számíthatnak azok a vállalkozások, amelyek a fenntarthatóra nyitott, egészséges életre érzékeny vevőket célozzák, mégis viszonylag kevesen használják ki ezt az üzleti lehetőséget.

Tovább olvasom »
apple, energiafogyasztás, felhő számítástechnika, tudatos fogyasztás, zöld energia, zöld termék

Elég zöld az Apple?

Kriston László

Ha ország lenne az IT-szektor, összkibocsátásával a világ ötödik legnagyobb légszennyező államának felelne meg. Nincs már olyan világmárka, amely megengedhetné magának, hogy ne komolyan a környezettudatos fogyasztók elvárásait. Tiltakozásaik és bojkottjaik idén az Apple-t is rávezették arra, hogy zöldebbé tegye gyártási folyamatait.

Tovább olvasom »
díj, fenntartható fejlődés, fenntartható termelés, fenntarthatóság, zöld termék

Legyen “greenovatív”!

Sajtóközlemény

A gyorsan forgó fogyasztási cikkek piacán húsz éve meghatározó Élelmiszer szaklap ünnepélyes díjátadó keretében ismerte el az FMCG-szektor fenntarthatóságért sokat tevő, vagyis „greennovatív” gyártóit, kereskedőit és szolgáltatóit.

Tovább olvasom »