serényi jános

beszéd, Bocsánatkérés, borbély lászló, brandépítés, cég, cégvezető, hírnév, jeff bezos, jóhír, karizma, KFC, márka, mosoly, personal branding, pletyka, reputáció, reputációmenedzsment, selfie, serényi jános, stressz, személyes márkaépítés, szereplés, sztár, Tóth Tamás, válság, y generáció, z-generáció

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Kriston László

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
coach, életérzés, gestalt, konferencia, márka, munkaerőhiány, növekedés, piac & profit konferencia, Piac és Profit konferencia, pszichológia, serényi jános, szervezetfejlesztés, teal, tréning, tudat

Ha egy cég szexi, akkor vonzza a munkaerőt

Kriston László

Sorra születnek felmérések, melyek azt mutatják, hogy a cégvezetők nehezen találnak kompetens munkaerőt, mert nagy számban távoztak külföldre az értékes, tehetséges munkavállalók. Hogyan lehet ilyen helyzetben fejleszteni egy céget? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
alkalmazott, cégvezető, coach, coaching, főnök, képesség, leadership, menedzser, munkaadó, munkaerő, munkavállaló, serényi jános, szervezetfejlesztés, tréning, vezető

A vezető dolga bízni az emberekben

Kriston László

Az adaptív tanuló szervezeteknek áll a világ, és azoknak a vezetőknek, akik nem azt várják el munkatársaiktól, hogy nekik dolgozzanak, hanem hogy velük. A jó vezető mentor és coach egyben. Aki meg tudja fékezni a munkaerő elszivárgását is. A coaching szakma kiválóságai tartottak előadásokat a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
brand, branding, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, hitelesség, márka, média, menedzser, personal branding, reklám, serényi jános, személyes márka, vállalkozó

A cégvezető kötelessége a personal branding

piac-profit.hu

Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura – mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »