árképzés

árképzés, értékesítés, Földi Miklós, pénzszerzés

Hogyan lőhetjük be az árat helyesen?

piacesprofit.hu

A legtöbb vállalkozásnak nincs tudatos árstratégiája, legtöbbször 4-5 alapvetően hibás, de nagyon elterjedt módszer alapján “lövik be” az áraikat, és így gyakran lemondanak a magasabb profit tartalmú árazási lehetőségekről, megfosztva magukat a nyereség növelésétől. Földi Miklós szakértői segítségével megmutatjuk a hibákat és a lehetőségeket.

Tovább olvasom »
árképzés, informatika, informatikus, ingyenes képzés, inromatikus képzés, it, IT-szakember, kkv, piacesprofit.hu

Ezt ne hagyja ki: ingyenes informatikus képzés indul

PP/MTI

A Magyar Telekom tavaly márciusban közölt összesítése szerint mintegy 300 ezer ember dolgozik a magyarországi infokommunikációs szektorban, ugyanakkor mintegy 15 ezer szakember hiányzik. A szektor velük 400 milliárd forintnyi GDP többletet állíthatna elő a cég számításai szerint.

Tovább olvasom »
árképzés, sikersztori, üzleti modell, vállalkozás ötlet

Vállalkozás két kerékre építve

kfarkas

Mihez kezd valaki, ha nem talál egy jó játékboltot a környékén? Hogyan kerül egy magyar kerékpár Finnországba? És hogyan lesz a mindenkinek megfizethető gyerekbringából sikeres vállalkozás? Erről beszélgettünk Székely Áronnal, a tanulobicikli.hu alapítójával.

Tovább olvasom »
árazás, árképzés, pénzszerzés

Hogyan árazzunk?

piacesprofit.hu

Ha a „legyünk mi a legolcsóbbak” árazási stratégiát követjük, kész is van a fenntarthatatlan cég. Az akciózáson kívül még legalább 15 mód létezik, amelyek vonzóvá teszik az árainkat ügyfeleink számára. A felsorolt árprezentálások nem minden cégnél, nem minden terméknél, nem minden árkategóriánál és nem minden célpiacon működnek ugyanúgy, hisz univerzális megoldások nincsenek, de irányokat mutatnak.

Tovább olvasom »
árképzés, beszállító, kiskereskedelem

A túl alacsony ár senkinek nem jó

piacesprofit.hu

A tisztességtelen forgalmazói magatartás hosszú távon magasabb árakhoz, szűkebb kínálathoz, adott esetben környezetvédelmi és emberi jogi problémákhoz vezet a Tudatos Vásárlók Egyesületének a nagykereskedelmi láncok árlenyomó hatását vizsgáló szimpóziuma szerint.

Tovább olvasom »
árképzés, cégstatisztika, hatékonyságnövelés

Ne fussunk a pénzünk után!

piacesprofit.hu

Vállalkozóként valószínűleg többen voltak már abban a helyzetben, hogy dolgoztak, úgy érezték, megy az üzlet, mennek az eladások, a forgalom látszólag szépen alakul, ennek ellenére soha nincs pénz éppen arra, amire kéne, mi több, a vállalkozás tőkéje egyre csak fogy. Nemhogy pénzt nem hoz, hanem pénzt kell beletenni ahhoz, hogy működni tudjon. Amíg van miből. Szakértőnk segít, hogy lehet elkerülni ezt az áldatlan állapotot.

Tovább olvasom »
árképzés, márka, márkaépítés

Egy jó sztori a jó ár kulcsa

kfarkas

Amikor a cégvezetők meghatározzák termékeik árát, akkor általában a saját költségeiket, valamint a versenytársak árait veszik figyelembe. Csak arról feledkeznek meg, hogy egy jó sztorit körítsenek a termék köré.

Tovább olvasom »