Panasz cikkek


Újabb terhet kaptak a cégek a nyakukba - egy fontos határidő már lejárt

Újabb terhet kaptak a cégek a nyakukba - egy fontos határidő már lejárt 

Számos kötelezettséget ró a vállalkozásokra a május végén elfogadott panaszokról, közérdekű bejelentésekről szóló törvény.
Könnyebbé vált bejelenteni a visszaéléseket

Könnyebbé vált bejelenteni a visszaéléseket  

Elfogadta az országgyűlés, és immár a Magyar Közlönyben is közzétették az úgynevezett Panasztörvényt.
Már névtelenül is lehet panaszt tenni a munkahelyeken

Már névtelenül is lehet panaszt tenni a munkahelyeken 

Elfogadta az Országgyűlés a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló javaslatot.
Több ezer céget érintő változás jön

Több ezer céget érintő változás jön 

Kedden az országgyűlés elfogadta a panaszokról, közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő törvényt.
Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Tedd könnyebbé ügyfeled életét 

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
2 milliárd euró megtakarítást hoz a GDPR

2 milliárd euró megtakarítást hoz a GDPR 

A GDPR jelentős megtakarítást hozhat az uniós cégek számára. Az új rendszernek köszönhetően a 28 jogszabály helyett csupán egyet kell alkalmazniuk a vállalatoknak.
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy 

Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk

A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk 

A fogyasztók alapvetően elégedettek az egyetemes villamosenergia-szolgáltatók teljesítményével, de 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) vizsgálatából.
Mit tegyünk, ha gond van a gépjármű-biztosításunkkal?

Mit tegyünk, ha gond van a gépjármű-biztosításunkkal? 

Gépjármű-biztosítást kötése után is előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor kifogással kell élnünk a megrendelt szolgáltatás kapcsán. Jogorvoslati lehetőséggel is élhetünk, ha a panaszunkra nem kapunk kielégítő visszajelzést.
Panasz vagy kritika? Az egyik épít, a másik rombol

Panasz vagy kritika? Az egyik épít, a másik rombol 

Vezetői tréningeken tanítják, hogyan is kell diplomatikusan visszajelzést adni a munkatársunknak, legyen az dicséret vagy bírálat. Többről van azonban itt szó, mint retorikai finomságokról. Olyan képességekről, amely fontos szerepet játszik egy jó hangulatú és produktív munkahelyi környezet kialakulásában és amelyen a vezetői karrier is múlhat.

Az internetszolgáltatással van a legtöbb bajunk 

2017 negyedik negyedévében javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és kissé erősödött a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A mutatót kidolgozó CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó adatai szerint látványosan csökkent a ruházati termékekkel, illetve a telefonszolgáltatással szembeni kifogások aránya, az internetszolgáltatásra ugyanakkor a korábbinál többen jeleztek panaszt.

Az ügyfelek hatalomátvétele visszafordíthatatlan 

A közösségi média korában egy felháborodott ügyfél élményének, véleménynek megosztása sokkal nagyobb kárt tud okozni egy márkának, mint korábban bármilyen reklamáció. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.

A nagyok is hibáznak: a legsúlyosabb reklámbaklövések 

Olykor a leghíresebb márkák is alaposan elszúrják reklámkampányaikat. Rasszizmus, nőgyűlölet, homofóbia – egyik sem jópofa, mégis felbukkan a hirdetésekben. Ikea, Sprite, Rebook, Nivea és mások baklövései.

Cserebere: fogadjuk? 

A karácsonyi szezon őrült vásárlási láza után az év elején mindig jelentősen nő az ügyfélpanaszok száma. Ezeket a megkereséseket fontos megfelelően kezelni, hiszen az elégedetlen ügyfelek nemcsak elpártolnak tőlünk, de sokat is árthatnak hírnevünknek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut

Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut 

Eddig leginkább csak a fintech-cégeknél - mint a Revolut - látott funkciót vezetett be a Gránit Bank mobilapplikációjában.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz!

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz! 

Hajlamosak vagyunk a betegségekre valamiféle kivédhetetlen sorscsapásként tekinteni, pedig a tudomány tényei és a számok egészen mást mutatnak: a személyes döntéseinknek, a tudatos választásainknak meglepően nagy hatásuk van az egészségünkre.
Hogyan választ autót egy profi? Akinek több száz autó van a “keze” alatt - beszélgetés Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével

Hogyan választ autót egy profi? Akinek több száz autó van a “keze” alatt - beszélgetés Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével 

Az autóvásárlás örömteli dolog, ám sokszor nem egyszerű kiválasztani a legmegfelelőbbet, akár magánszemélyről, akár cégről van szó.

Költségkímélés

A víz a legnagyobb veszedelem a lakásbiztosításoknál

A víz a legnagyobb veszedelem a lakásbiztosításoknál 

Az elmúlt napokat jellemző télies, havas időjárás ismét megmutatta, hogy érdemes védekezni a különböző káreseményekkel szemben.

Pénzszerzés

Támogatás céges villanyautókra: újabb részletek derültek ki a programról

Támogatás céges villanyautókra: újabb részletek derültek ki a programról  

Februárban rajtolhat el a vállalkozások elektromosjármű-beszerzéseit támogató program .

Adózás

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól  

Jövő évtől ugyanis ezek a cégek adómentesen adhatnak részesedést munkavállalóiknak és vezető tisztségviselőiknek.

Jogi kisokos

Számháború a Volánbusz sztrájkjánál

Számháború a Volánbusz sztrájkjánál  

Nem okozott sem káoszt, sem jelentősebb fennakadást a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet által meghirdetett munkabeszüntetés első napja.

Cégblog

Kiderült, nyitva lesz-e az Auchan december 24-én

Kiderült, nyitva lesz-e az Auchan december 24-én 

Rengeteg üzlet már biztosan zárva lesz, de hogy döntött a hipermarket?

Klímablog

Veszélyben a nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig

Veszélyben a nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig 

Nem elegendőek a jelenlegi, fokozatos változtatások.

Gazdaság

Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben?

Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben? 

Az év vége nem csak a lecsendesedés, de a számvetés és tervezés időszaka is, ez pedig különösen igaz az üzleti életben.

Társadalom

Lerántotta a leplet a Google: idén erre kerestek rá a neten a magyarok

Lerántotta a leplet a Google: idén erre kerestek rá a neten a magyarok 

A vállalat idén ismét közzétette a leggyakoribb keresések listáit, bemutatva, hogy mely témakörök érdekelték 2023-ban leginkább a felhasználókat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo