Konverzió cikkek
![A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is](https://piacesprofit.hu/i/d/9/1/7/9/d/3/0/0/d/2/c/b/8/6/a/b/a/3/1/a-sikeres-webaruhazak-mar-tartalomszolgaltatok-is_md.jpg)
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is
A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
![Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet](https://piacesprofit.hu/i/6/3/c/3/5/1/7/2/6/5/4/d/0/9/4/8/5/2/2/0/ertekesiteni-csak-frappansan-odafigyelessel-es-modszeresen-lehet_md.jpg)
Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet
Napjainkban már nem lehet mindenkit célközönségnek tekinteni, mert akkor szétforgácsolnánk a cég értékesítési részlegét, mint erőforrást. Szegmentálódott a fogyasztóközönség, tudatosan és alapos tervezéssel kell elérni az ügyfelet és a fogyasztót.
![Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk](https://piacesprofit.hu/i/b/8/a/3/4/a/4/c/a/7/f/f/8/a/b/b/d/1/7/f/elore-latnia-kell-a-vevonek-miert-jo-ha-megveszi-termekunk_md.jpg)
Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk
Ha fejben birtokoltatjuk a vevővel azt a terméket, amit akarjuk, hogy megvegyen, ekkor a legnagyobb az esélye, hogy az ajánlattételből vásárlás és tranzakció lesz. A Piac & Profit Értékesítés 2018 című konferenciáján a szakma neves személyiségei adtak elő.
![Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk](https://piacesprofit.hu/i/1/b/d/a/e/b/f/1/4/6/5/2/9/b/7/f/a/7/6/a/meg-kell-oldanunk-a-vevo-problemajat-kulonben-nem-lesz-a-vevonk_md.jpg)
Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk
Cégünk előnyeinek és teljesítményeinek elhadarása unalmat kelt, de legfeljebb udvarias bólintást eredményez. Bele kell helyeznünk a termékünk vagy szolgáltatásunk a potenciális kliens életébe, fel kell villantanunk, milyen megoldást kínálunk vele a vevő problémáira. Történetet mesélünk, ha ezt tesszük.
![Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját](https://piacesprofit.hu/i/6/3/e/0/e/a/2/d/5/4/d/8/d/1/2/1/d/6/1/d/facebook-robotok-vehetik-el-a-marketingesek-munkajat_md.jpg)
Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját
Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.
![Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!](https://piacesprofit.hu/i/0/a/d/e/f/1/6/d/8/3/3/9/5/d/f/0/3/2/a/6/cegmarketing-hogyan-szolitsuk-meg-hatekonyan-a-celcsoportunkat-a-facebookon-itt-van-par-tipp_md.jpg)
Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!
Az ötleteket Klausz Melinda, a közösségimédia-marketing szakértője szállította a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. Legfontosabb tanácsa: muszáj pénzt áldozni erre a területre, de csak módjával, mert van egy határ, s e fölött már nem hoz szélesebb elérést ez az eszköz.
![Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon](https://piacesprofit.hu/i/9/8/3/1/4/6/7/4/8/e/f/1/d/4/c/7/a/5/5/8/cegmarketing-van-meg-keresnivalojuk-a-kis-es-kozepvallalkozasoknak-a-facebookon_md.jpg)
Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon
A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján.
![A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet?](https://piacesprofit.hu/i/0/b/d/2/d/8/2/e/e/9/c/d/c/8/8/3/f/d/2/0/a-weblap-tehet-rola-ha-nem-megy-az-uzlet_md.jpg)
A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet?
A weboldal dizájn egyik legfontosabb célja egy vállalkozás számára, hogy a látogatókat vásárlókká konvertálja. Nem több szépségről, hanem több eladásról van szó.
![A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv](https://piacesprofit.hu/i/b/8/a/3/6/8/7/3/6/5/8/2/6/2/1/c/9/b/9/d/a-kivalo-weboldalak-titkos-fegyvere-a-keresosav_md.jpg)
A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv
A legtöbb weboldalon van valamiféle keresési lehetőség, de inkább csak azért, mert úgy szokás. Pedig az oldalon belüli keresés lehetősége – persze csak ha jól működik, a hatékonyság titkos fegyvere lehet.
![Kisokos kezdőknek a Google-analitikához](https://piacesprofit.hu/i/6/b/3/1/e/b/3/2/b/8/7/a/1/d/c/5/0/9/9/d/kisokos-kezdoknek-a-google-analitikahoz_md.jpg)
Kisokos kezdőknek a Google-analitikához
A Google Analytics afféle varázsszóként egyre többször hangzik el a digitális vállalkozók környezetében. De mis is ez, és mire jó? Szakértőnk segít!
Így halásszunk fizető ügyfelet 4 lépésben
Lehet, hogy sokkal kevesebb ügyféllel kéne foglalkoznunk ahhoz, hogy sokkal eredményesebbé váljunk? Szakértőnk segít, hogyan használhatjuk a 80-20 szabályt a nagyobb konverzió eléréséhez.
Senki nem vásárol vakon
Az online kereskedelemben pillanatnyilag még annál is nagyobb a verseny, mint amivel a hagyományos kiskereskedelem szembenéz. Ebben a harcban viszont nem csak az ár dönt! A vevők az információt igen sokra értékelik, ami a bevételben is meglátszik.
Ezek a hibák riasztják el a vásárlókat
Ha egy webshopnak sok a látogatója, de kevés a vásárlója, akkor ott valami nem stimmel. A Webshop Experts szakértői összegyűjtöttek négy olyan alapvető hibát, amelyek elriasztják a vásárlóinkat és azt is megmondják, hogyan kerülhetjük el őket.
Az értékesítés közel áll a randizáshoz
Az értékesítő hódítani akar. És miért ne használhatna ehhez olyan eszközöket, amelyek az élet más területein már nagyon is beváltak? Ehhez adott tanácsokat szakértőnk a Piac&Profit KKV-Akadémiáján.
Legyen vevő a látogatóból!
Nem elég, ha látogatók érkeznek az interneten jelen lévő vállalkozások honlapjára. Az igazi cél az lenne, hogy vásárlóvá váljanak! A jól felépített oldal és a szakértő segítség is sokat segíthet ebben.