Konverzió cikkek


A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is

A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is 

A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet

Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet 

Napjainkban már nem lehet mindenkit célközönségnek tekinteni, mert akkor szétforgácsolnánk a cég értékesítési részlegét, mint erőforrást. Szegmentálódott a fogyasztóközönség, tudatosan és alapos tervezéssel kell elérni az ügyfelet és a fogyasztót.
Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk

Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk 

Ha fejben birtokoltatjuk a vevővel azt a terméket, amit akarjuk, hogy megvegyen, ekkor a legnagyobb az esélye, hogy az ajánlattételből vásárlás és tranzakció lesz. A Piac & Profit Értékesítés 2018 című konferenciáján a szakma neves személyiségei adtak elő.
Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk

Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk 

Cégünk előnyeinek és teljesítményeinek elhadarása unalmat kelt, de legfeljebb udvarias bólintást eredményez. Bele kell helyeznünk a termékünk vagy szolgáltatásunk a potenciális kliens életébe, fel kell villantanunk, milyen megoldást kínálunk vele a vevő problémáira. Történetet mesélünk, ha ezt tesszük.
Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját

Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját 

Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.
Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!

Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp! 

Az ötleteket Klausz Melinda, a közösségimédia-marketing szakértője szállította a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. Legfontosabb tanácsa: muszáj pénzt áldozni erre a területre, de csak módjával, mert van egy határ, s e fölött már nem hoz szélesebb elérést ez az eszköz.
Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon

Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon 

A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján.
A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet?

A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet? 

A weboldal dizájn egyik legfontosabb célja egy vállalkozás számára, hogy a látogatókat vásárlókká konvertálja. Nem több szépségről, hanem több eladásról van szó.
A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv

A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv 

A legtöbb weboldalon van valamiféle keresési lehetőség, de inkább csak azért, mert úgy szokás. Pedig az oldalon belüli keresés lehetősége – persze csak ha jól működik, a hatékonyság titkos fegyvere lehet.
Kisokos kezdőknek a Google-analitikához

Kisokos kezdőknek a Google-analitikához 

A Google Analytics afféle varázsszóként egyre többször hangzik el a digitális vállalkozók környezetében. De mis is ez, és mire jó? Szakértőnk segít!

Így halásszunk fizető ügyfelet 4 lépésben 

Lehet, hogy sokkal kevesebb ügyféllel kéne foglalkoznunk ahhoz, hogy sokkal eredményesebbé váljunk? Szakértőnk segít, hogyan használhatjuk a 80-20 szabályt a nagyobb konverzió eléréséhez.

Senki nem vásárol vakon 

Az online kereskedelemben pillanatnyilag még annál is nagyobb a verseny, mint amivel a hagyományos kiskereskedelem szembenéz. Ebben a harcban viszont nem csak az ár dönt! A vevők az információt igen sokra értékelik, ami a bevételben is meglátszik.

Ezek a hibák riasztják el a vásárlókat 

Ha egy webshopnak sok a látogatója, de kevés a vásárlója, akkor ott valami nem stimmel. A Webshop Experts szakértői összegyűjtöttek négy olyan alapvető hibát, amelyek elriasztják a vásárlóinkat és azt is megmondják, hogyan kerülhetjük el őket.

Az értékesítés közel áll a randizáshoz 

Az értékesítő hódítani akar. És miért ne használhatna ehhez olyan eszközöket, amelyek az élet más területein már nagyon is beváltak? Ehhez adott tanácsokat szakértőnk a Piac&Profit KKV-Akadémiáján.

Legyen vevő a látogatóból! 

Nem elég, ha látogatók érkeznek az interneten jelen lévő vállalkozások honlapjára. Az igazi cél az lenne, hogy vásárlóvá váljanak! A jól felépített oldal és a szakértő segítség is sokat segíthet ebben. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Van alternatíva: idén is vonzó lehetőséget kínálnak a kötvénybefektetések – interjú a Gránit Alapkezelő szakértőivel

Van alternatíva: idén is vonzó lehetőséget kínálnak a kötvénybefektetések – interjú a Gránit Alapkezelő szakértőivel 

Kovács Szilárd értékpapír-befektetési igazgató és Pozsgai Gábor értékesítési vezető értékelték az izgalmas helyzetet.

Költségkímélés

Lakásbiztosítás: mennyivel jártak jobban, akik váltottak?

Lakásbiztosítás: mennyivel jártak jobban, akik váltottak?  

Több mint 200 ezren kalkuláltak a mostani lakásbiztosítási kampányban eddig, és a tavalyi tapasztalatok szerint a kötések fele az utolsó tíz napban történt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

OTP-s ügyfél? Ez a figyelmeztetés Önt is érinti

OTP-s ügyfél? Ez a figyelmeztetés Önt is érinti  

Az OTP Bank egyes vezetőinek nevével visszaélve, magántelefonszámaik lemásolásával hívnak ügyfeleket telefonos csalók, hogy pénzt szerezzenek tőlük. 

Adózás

Ez fájhat: minden eddiginél szigorúbb ellenőrzést ígér a NAV

Ez fájhat: minden eddiginél szigorúbb ellenőrzést ígér a NAV  

A kapcsolt vállalkozások transzferárainak vizsgálata évek óta kiemelt terület, azonban a NAV az idei évtől kezdve minden eddiginél több erőforrást mozgósít ennek ellenőrzésére.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Gazdaság

Meglepetés, csökkentek az építőipari munkadíjak

Meglepetés, csökkentek az építőipari munkadíjak 

Fordulat az építőiparban: csökkenő munkadíjak, stagnáló szakemberhiány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo