K&H bank cikkek
Imádunk mobillal fizetni
Az egyre népszerűbb okoseszközös fizetések igen jó hónapot zártak januárban a K&H adatai szerint. Az Apple Pay-, Google Pay- és Garmin Pay-vásárlások száma meghaladta a 1,5 milliót, ami 33 százalékkal magasabb az utóbbi 12 hónapra vetített közel 1,2 milliós átlagnál - közölte a bank. Az okoseszközzel fizetők 27-34 százalékban élelmiszerre költöttek az év első hónapjában, a ruha- és cipővásárlások aránya 8-11 százalékot tett ki.
Ilyen se volt még, sosem látott nagyságú bevételek ellenére pesszimizmus a nagyvállalatoknál
Bevételeik ilyen mértékű emelkedését még sosem várták a cégek, derül ki a K&H nagyvállalati növekedési index 2021 utolsó negyedéves eredményeiből. Ennek ellenére hat ponttal csökkent a mutató értéke, a cégek optimizmusa mind a makrogazdaságra, mind saját teljesítményükre vonatkozóan érdemben csökkent. A várakozások mérséklődését feltehetően a negyedik hullám jelentette bizonytalanság okozta. Jelenleg az ipari szektorban a legderűlátóbbak az idei évre vonatkozó előrejelzések.
Ha befektetésen gondolkodik, van egy erős tippünk
Zöldiparba kell fektetni. A kamatemelkedések nagy nyertese lehet 2022-ben a kedvezményes zöld hitel, mert aki ezt fel tudja venni az új lakásához vagy házához, az sokkal olcsóbban juthat kölcsönhöz. A bankoknál már az októberi indulás óta nő az érdeklődés, és a folyósítások még csak az idén indulnak be igazán.
A K&H lett a legzöldebb hazai bank
A K&H elnyerte a Magyar Nemzeti Bank Zöld Bank Díjat a pénzügyi szektor környezetileg is fenntartható növekedése érdekében tett példaértékű gyakorlatáért. Az elismerést annak köszönhetően kapta meg a pénzintézet, hogy saját ökológiai lábnyomának csökkentése mellett a
technológiai lehetőségeket kiaknázva olyan digitális szolgáltatásokat vezet be, amelyeknek köszönhetően 2020-ra megvalósulhat a teljes mértékben papírmentes pénzügyi tranzakciók és bankfiókok működtetése.
Vigyázz, kész, pénz! Újpest, Zugló és Lipótváros diákjai voltak a legjobbak
Újpest, Zugló és Lipótváros iskoláiból érkezett kisdiákok bizonyultak a kategóriájukban a legjobbnak a „K&H Vigyázz, kész, pénz!” elnevezésű, a pénzügyi tudatosságot erősítő vetélkedőn.
Ismerőstől szeretnek rendelni a kkv-k
Nem könnyű a kis- és középvállalkozók beszállítójává válni ma Magyarországon, – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. 10-ből 6 kkv ugyanis a már bevált, jól ismert alvállalkozókkal dolgozik együtt. Ha mégis új beszállítópartnert kell keresni, a cégek elsősorban saját ismertségi körükből választanak, mivel a döntésnél a megbízhatóság a legfontosabb szempont.
Bátrabban vásároltak tavaly a háztartások
Főként a tartós cikkekből vásároltunk többet tavaly, idén viszont az alacsonyabb béremelkedés és gyengébb foglalkoztatottság miatt csökkenhet a lakossági fogyasztás.