Google, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Tiktok – minden cég a legnépszerűbb online felületeket sorolja, ha hirdetést tervez, és valóban, ezek ma már megkerülhetetlenek. Jól mutatja az igény növekedését, hogy a Growww Digital elemzése alapján az első negyedévben a Google Ads költések 21 százalékkal növekedtek Magyarországon. Köszönhető ez annak, hogy a felületek használata roppant egyszerűnek tűnik, hiszen bárki néhány kattintással beállíthatja, hogy hol, mikor és kinek szeretné megmutatni termékét, cégét. De valóban elég ennyi egy sikeres kampányhoz?
Hogyan reklámozzanak a kkv-k a közösségi felületeken?
A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.
Véleményvezér

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet
A két ország újabb listán ver minket.

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban
Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek.

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország
Ukrajna és Románia is jobban teljesített.

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok
Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is.

Elbújhat a kormány a nyugdíjas áfa-visszatérítéssel, alapból röhejesen olcsó a zöldség és a gyümölcs egy bécsi piacon
Már csak ezért is jó lenne osztrák nyugdíjasnak lenni.

Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost
A független országgyűlési képviselőnek hétmillió forintba került egy régebbi Orbán-beszéd lejátszása a parlamentben.