Google, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Tiktok – minden cég a legnépszerűbb online felületeket sorolja, ha hirdetést tervez, és valóban, ezek ma már megkerülhetetlenek. Jól mutatja az igény növekedését, hogy a Growww Digital elemzése alapján az első negyedévben a Google Ads költések 21 százalékkal növekedtek Magyarországon. Köszönhető ez annak, hogy a felületek használata roppant egyszerűnek tűnik, hiszen bárki néhány kattintással beállíthatja, hogy hol, mikor és kinek szeretné megmutatni termékét, cégét. De valóban elég ennyi egy sikeres kampányhoz?
Hogyan reklámozzanak a kkv-k a közösségi felületeken?
A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.
Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája
A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel
Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad
Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből
Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.

Mulatságos videón kacag a világ, állig felfegyverzett ügynökök szaladnak egy migráns után
Mulatságos kergetőzések Chicago utcáin.

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása
Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.