Google, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Tiktok – minden cég a legnépszerűbb online felületeket sorolja, ha hirdetést tervez, és valóban, ezek ma már megkerülhetetlenek. Jól mutatja az igény növekedését, hogy a Growww Digital elemzése alapján az első negyedévben a Google Ads költések 21 százalékkal növekedtek Magyarországon. Köszönhető ez annak, hogy a felületek használata roppant egyszerűnek tűnik, hiszen bárki néhány kattintással beállíthatja, hogy hol, mikor és kinek szeretné megmutatni termékét, cégét. De valóban elég ennyi egy sikeres kampányhoz?
Hogyan reklámozzanak a kkv-k a közösségi felületeken?
A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.
Véleményvezér
Magyarországon emelkedtek a legnagyobbat az ipari termelői árak, miközben a kormány szerint mi kapjuk a legolcsóbban az energiát az oroszoktól
Sok az ellentmondás a kormány által mondottakban.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.