értékesítés cikkek
Rosszul állnak a magyarok a mosolygással
A magyar ügyfélkiszolgálók a világátlaghoz képest a vevők üdvözlésében és a kapcsolt értékesítések terén is átlagon felül teljesítenek, azonban rendkívül keveset mosolyognak – derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 57 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte.
A vásárlók többsége még a személyességre szavaz
A bolti kereskedelemben viszonylag újnak mondható automatizált vásárlási élménnyel szemben, az Ipsos nemzetközi kutatásában részt vevő válaszadók döntő többsége (70%) továbbra is a szakavatott személyes segítségre szavaz az üzletekben. Tízből hárman (30%) azonban előnyösebbnek vélik a gépi támogatást.
Az odafigyelés önmagában pénzt hoz
Mindenki hallott már a gondolat teremtő erejéről. Arról azonban kevesebb szó esik, hogy nem csak a magánéletben érdemes komolyan venni, de az üzleti világban is építhetünk az odafigyelés pozitív hatásaira.
Sok kommunikáció, egyenlő sok bevétel
Íme, egy játékszabály, amit ha valaki megért és alkalmazni kezd, akkor minden túlzás nélkül, tulajdonképpen önmagában garancia lehet a bevételeinek növelésére. Szakértőnk, Pilát Gábor segít.