E-mail cikkek
Még mindig az e-mail a legnagyobb veszélyforrás
Az információbiztonságért felelős vezetők egyre inkább bíznak abban, hogy a felhő alapú működés javítja a védelem hatékonyságát. Ez különösen a kkv-k számára jelenthet megoldást – hangzott el egy szakmai tájékoztatón.
Kevés a biztonsághoz, hogy beírjuk a jelszót, aztán hátradőlünk
Az e-mailek fontos részei mindennapi életünknek, mégis kevesen gondolunk bele, miként biztosíthatjuk fiókjainkat a jelszavak beírásán túl. Nemrégiben 773 millió e-mailcím és 21 millió jelszó került illetéktelen kezekbe. Ehhez kapcsolódóan az ESET szakemberei összegyűjtötték a legfontosabb tanácsokat a felhasználók számára e-mail fiókjaik megfelelő védelméhez.
Kikapcsolhatjuk-e hivatali mobilunkat munkaidő után?
Számítson be a munkaidőbe, ha a munkahelyre utazva, vagy hazatérve még mindig a feladatainkkal foglalkozunk a mobilon, vagy laptopon? Blokkolhatjuk-e mobilunkat és a munkahelyi e-mailjeinket?
Így érhetünk el igazán fontos embereket
Az üzleti életben rengeteg felesleges időt pocsékolunk el azzal, hogy sokszor el kell mondanunk ugyanazt. Részletesen kifejtjük az ajánlatunkat a titkárnőnek, hogy egyáltalán esélyünk legyen eljutni a döntéshozó helyetteséhez és így tovább. A siker egyik kulcsa – különösen az értékesítésben, de akár egy jobb megjelenési lehetőség megszerzésénél is –, hogy a megfelelő emberrel beszélhessünk. A döntéshozókat elérni azonban egyáltalán nem könnyű. Adunk néhány tippet, amivel könnyebb lesz.
Ponttal vagy pont nélkül? Tökmindegy
Az emberek akkurátusan ismételgetik, amikor lediktálják az e-mail címüket valakinek: kovács pont jános kukac... Pedig a pont valójában teljesen felesleges. Legalábbis majdnem mindig.
Hogyan írjunk olyan e-mailt, amit meg is nyitnak?
Gondosan átgondolta az email minden részletét, kigondolta a lehető legjobb tárgyat is. Meghatározta a célcsoportot is. Megkönnyebbülve rákattint az Elküld gombra. Ismerősen hangzik a helyzet, igaz? Mi van akkor, ha a kiküldés után megnézi a statisztikákat – már ha van erre rendszere – és azt látja, hogy nem nyitották meg annyian az e-mailt, mint remélte és az átkattintási arányok sem kielégítőek? Hogyan küldhet olyan e-mailt, amelyet megnyitnak és elolvasnak címzettjei?
Nem halt meg, csak átalakul
A Facebookot is szokás temetni, pedig a legnagyobb közösségi oldal él és virul. Hasonló a helyzet az email marketing kampányokkal is. Hiába ugyanis a chat appok tömege, az embereket még mindig eredményesen el lehet érni e-mailben - ha tudjuk, hogy csináljuk.
Élet a spamen túl – szakértői tippek
Az emberek számára a hírlevél és a spam sokszor ugyanazt jelenti, ez pedig azoknak köszönhető, akik az e-mail marketing alapelveire fittyet hányva szakmailag inkorrekt (sőt, néha egyenesen illegális) munkát adnak ki a kezükből. Tűnjünk ki a tömegből szakmai hozzáértésünkkel! Egy jól felépített e-mail marketingkampány pozitívan befolyásolja az ügyfél-elégedettséget, a megtérülést és a jó hírünket egyaránt. A MailEngine szakmai támogatásával vegyük sorra, mit tehetünk annak érdekében, hogy a levelünk ne kerüljön spam mappába!
Jelenleg nem vagyok elérhető – miért kell az „out of office” üzenet?
Az azonnaliság ma már az élet minden területén elvárás. Ha tudomásul vesszük, hogy például a vásárlók számára a gyors szállítási idő a legfőbb vonzerő a vásárlások során, miért gondoljuk, hogy nyugodtan várnak majd ránk, ha hetekig nem kapnak választ a nekünk küldött üzenetükre? Nem érdemes ezen elbukni egy jó kapcsolatot.
Hogyan írjunk jó hírlevél tárgysort?
Egy ütős hírlevél is hasztalan, ha nem tudjuk elérni, hogy azt egyáltalán megnyissa a célközönség. Ebben van nélkülözhetetlen szerepe a tárgysornak. Azonban egy jó tárgysor megírása nem olyan könnyű feladat, mint ahogyan elsőre gondolnánk, ezért a MailEngine szakértőinek tapasztalatai alapján összegyűjtöttünk néhány aranyszabályt, hogy a címzettre gyakorolt első benyomásunk, vagyis a tárgymező gyümölcsöző legyen.
Így lesz vonzó a kép a hírlevélben
A képek a szövegnél sokkal inkább megragadják a figyelmet, és az érzelmekre is erősebben hatnak. Ráadásul képorientált agyunk 60 ezerszer gyorsabban feldolgozza a vizuális jegyeket, mint a szöveges anyagokat. Már csak ezért sem lehet kérdés, hogy bevessük-e az e-mail marketing során ezt az eszközt. Az azonban egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan tesszük, ugyanis a túl sok képpel operáló leveleket megfogják a spamszűrők, emellett a levelezőrendszerek sokszor nem is jelenítik meg az illusztrációkat. A MailEngine szakértőinek segítségével sorra vesszük, hogy hogyan maximalizálhatjuk a képek hatékonyságnövelő hatását, miközben figyelembe vesszük az e-mailek korlátait is.
Az ilyen e-mailt olvassuk el!
A legtöbb ember a postafiókjába több levél érkezik, mint amennyit valójában el tud, vagy akar olvasni. Szakértőnk elmondja, milyen alapvető szabályokat kell betartanunk ahhoz, hogy a mi e-mailünket tényleg elolvassák a címzettek!
Az email üzenetek 8+2 legfontosabb eleme
Az e-mail kampányok sikere számos tényezőn múlik – megfelelően szegmentált adatbázis, ajánlat erőssége, időzítés, sőt, még olyan külső tényezők is szerepet játszanak, mint a versenytársak kommunikációja –, az egyik legfontosabb azonban az, hogy megfelelően építsük fel az e-mailt. Hiába jó az ajánlatunk, ha az elveszik a levél szövegében, vagy éppen olyan a tárgy, hogy sokan még odáig sem jutnak el, hogy megnyissák az üzenetünket. A sikerhez elengedhetetlen, hogy az e-mail minden egyes részét megfelelő alapossággal tervezzük meg. A MailEngine szakértői segítségével sorra vettük a legfontosabb elemeket, és azok szerepét.
Hogyan válasszunk hírlevélküldő rendszert?
Saját vagy bérelt hírlevélküldő rendszeren keresztül éri meg jobban e-mail kampányokat lebonyolítani? Melyiknél milyen előnyökkel és hátrányokkal számolhatunk? Milyen funkciók könnyíthetik meg a hírlevelek kezelését? A megfelelő hírlevélküldő szoftver kiválasztása központi kérdés, hiszen alapjaiban határozza meg az e-mail marketing kampány sikerét. A MailEngine szakértőinek segítségével összegyűjtöttük, hogy miket kell figyelembe venni a rendszer kiválasztásakor.
Hogyan adjunk el e-mailben?
Megfelelően alkalmazva az e-mail gyakorlatilag az összes marketing cél elérését kiválóan szolgálja, így a kérdés inkább az, hogy mikor hogyan kell azt alkalmaznunk. A MailEngine hírlevélküldő rendszer szakértői segítségével összegyűjtöttük, hogy mire érdemes odafigyelni annak érdekében, hogy az e-mail valóban hatékony eleme legyen a marketing kampányoknak.
Az e-mail marketing eszközei: mikor mivel támadjunk?
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb eszköz a vállalatok kezében, nem véletlen, hogy évek óta fejlődést mutat: a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adatai szerint a direkt marketing szektor 2014-ben 2%-kal bővült, ezen belül az e-mail marketing az a terület, ami évről évre dinamikus növekedést mutat. A nagy kérdés persze az, hogy hogyan válik az e-mail egyszerű marketingeszközből pénztermelő csodafegyverré. A MailEngine hírlevélküldő rendszer szakértőinek támogatásával indított sorozatunkban tisztázzuk a terület alapjait, és közérthetővé tesszük azt annak érdekében, hogy a kis- és középvállalatok is sikerrel alkalmazhassák kampányaik során.
Nyolc tanács, hogy ne vesszen el az e-mail áradatban!
Korunk átka és áldása is az e-mail, amely nélkül ma már elképzelhetetlen egy modern vállalati struktúra, ám a szüntelenül áradó levélözönben sokszor létfontosságú információk tűnhetnek el, vagy megrendelések úsznak, amiért nem olvasta el időben üzeneteit. Segítünk, hogy ezen változtathasson!