Céghír cikkek
Uniós támogatással képezte munkatársait a Piac&Profit
A Piac és Profit Kiadó Kft. 9 284 100 forint uniós támogatást nyert a TÁMOP-2.1.3.A-12/2 pályázati kiíráson az Új Széchenyi Terv keretében a kiadó munkatársainak képzéséhez. A három részből álló tréning eredményeként a cég minden dolgozója – szerkesztők, újságírók, értékesítők, konferenciaszervezők, más munkaköröket betöltők és a vezetők is – a változásokra jóval felkészültebben, kreatívabban, sokkal több tudással felvértezve tud hozzálátni az új feladatok megoldásához.
Magyar startup siker a Bloomberg befektetői fórumán
A Karma Platform egyetlen külföldi résztvevőként jutott be a Bloomberg Tradebook GROW londoni befektetői fórumára. A Karma, a ShiwaForce.com egyik startup projektjeként azoknak a cégeknek kínál megoldást, akik kinőtték az Excel-t, és a jelenlegi táblázataik, üzleti logikájuk kezelésére alkalmas eszközt, megoldást keresnek a továbblépéshez.
Fordítani tudott a Mapei
A Mapei Kft. fordítani tudott az előző év csökkenésén és visszaállt a növekedési pályára: főként a belföldi értékesítés lett eredményesebb. A cég szerint a növekedés hátterében az építőipar élénkülése mellett a termékfejlesztés, a szakemberek képzése és az értékesítési partnerekkel együtt működtetett marketing áll.
Tőzsdén az OSRAM
A július 5-i cégbejegyzéssel hatályba lépett az OSRAM Licht AG különválása a Siemens-től, mellyel az OSRAM hivatalosan a Frankfurti és Müncheni Értékpapírtőzsdéken jegyzett, független társasággá vált.
A legfontosabb érték a tehetséges ember
A Morgan Stanley-nél budapesti irodája 2009 óta minden évben megrendezi a Karrier hónapot, amelynek központi eleme a munkavállalók karriermenedzsment képzése. A vállalatnál a karriermenedzsment az egyik legfontosabb humán erőforrás menedzsment témakör, 2013 áprilisában programokkal, belső és külső szakemberek előadásaival, workshopokkal támogatják a munkatársak szakmai fejlődését.
Az innováció bárhol jó stratégia
A Mapei Kft. a nem könnyű helyzetben lévő építőiparban inkább a hosszú távú stratégia kialakítására koncentrál. Véleményük szerint aki jól dolgozik, annak a szűkülő piacon is jut megrendelő. A minőség és a folyamatos képzés az, ami sikerre vezetheti a céget a Mapei Kft. vezetői szerint.
Külföldi piacokon erősít az Adverticum
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
Akvizíció a hazai hőszigetelőanyag-gyártásban
A német tulajdonosi hátterű BACHL Kft. megvásárolta a hazai hőszigetelőanyag-gyártás emblematikus vállalatát, a Nikecell Kft-t. Ezzel Magyarország vezető keményhab hőszigetelés-gyártó cége jött létre, akik együtt domináns szerepre törnek az egész régióban.
Napelem-összeszerelő üzem létesült Szolnokon
Az Agulhas-Solar Kft. az ország egyik legmodernebb napelem-előállító üzemét hozta létre Szolnokon két egymásra épülő, európai uniós támogatást élvező projektnek köszönhetően – mondta el Székely Csaba ügyvezető.
Egész évben működő lakberendezési kiállítás
A Trendlakás kínálta új üzleti modell létrehozásában összefogó beszállítók az alkalmi kiállításokon való megjelenés helyett maguk keresik a közvetlen kapcsolatot a vevőkkel. A márkákat a Trendlakás szakmai stábja képviseli.