Egész évben működő lakberendezési kiállítás

A Trendlakás kínálta új üzleti modell létrehozásában összefogó beszállítók az alkalmi kiállításokon való megjelenés helyett maguk keresik a közvetlen kapcsolatot a vevőkkel. A márkákat a Trendlakás szakmai stábja képviseli.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Budaörsön nyílt meg Magyarország egyetlen lakberendezési márkákat, és gyártókat összefogó lakberendezési áruháza. A teljes egészében magántőkéből megvalósuló, több tízmillió forintos budaörsi beruházás egy több ezer négyzetméteres komplexumban elhelyezkedő, jelenleg több mint húsz önálló márkastúdiót felvonultató lakberendezési áruház. A Trendlakás a beszállítókkal együttműködésben létrehozott egy olyan új üzleti modellt, amelyben a gyártók és a vevők közvetlen kapcsolatot találnak a Trendlakás munkatársainak közvetítésével. A jelenleg több mint 20 önálló márkát kiállító lakberendezési áruházban a kiállítók által kiképzett, szakértő eladók segítik a vásárlók kiszolgálását.

Közvetlen kapcsolat

Az új kereskedelmi rendszer ötletgazdái piaci rést, egyben lehetőséget találtak egy teljesen új típusú értékesítési rendszer kiépítésére. Közös kiállító térrel és a költségek megosztásával a működési terhek jelentősen csökkenthetők, így a termékeket komplexen, egy helyen, a legjobb kondíciókkal tudják kínálni a vevőknek, lakberendezőknek.

A Trendlakás - Lakberendezési Stúdiók Áruháza - helyszínéül azt a budaörsi lakberendezési központot választották, ahol a 2000 m2-en működő DIEGO és a 7000 m2-en felvonuló RS Bútoráruház található. A Trendlakás a márkák bemutatótermeként működik, így a közvetítői költségeket kikerülve az itt kiállított termékekhez a vevők - a piacon előforduló azonos termékek árához képest - a legkedvezőbb feltételekkel juthatnak hozzá. A komplexumban nappali és irodabútor, étkező-, és konyhabútor, fürdőszoba bútor, távol-keleti egzotikus bútor, és számos lakberendezési kiegészítő is kapható.

Közös kiállító térrel és a költségek megosztásával a működési terhek jelentősen csökkenthetők
A helyszínválasztást az indokolja, hogy jelenleg Budaörs az ország legdinamikusabban fejlődő és legfrekventáltabb helyén elhelyezkedő kereskedelmi központja. A jó hely azonban nem elég, hiszen a klasszikus értelemben vett bútoráruházak ma már nem elégítenek ki minden igényt. Ráadásul a magas fenntartási költségek miatt szinte lehetetlen feladat az áruházak gazdaságos, profitot termelő működtetése. E probléma kiküszöbölésére költséghatékony megoldásokra van szükség. Egy eleve frekventált helyen létrehozott, sokszínű termékkínálattal és szolgáltatással prosperáló új üzleti modell életképes válasz.

Kiállítás helyett állandó helyszín

A nemzetközi vásárok és egyéb kiállítások fénykorában egy-egy kiállítási területen szinte mozdulni sem lehetett a sok érdeklődőtől, és az eladások száma is jelentős volt, mára ez gyökeresen megváltozott. Az új kereskedelmi rendszer ötletgazdái piaci rést, egyben lehetőséget találtak egy teljesen új típusú értékesítési rendszer kiépítésére, aminek egyik okát a szakkiállítások iránti érdeklődés rohamos hanyatlása, valamint a kiállítók évről évre csökkenő száma jelentette.

Az üzletnyitás mellett az szól, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben a költséghatékonyság a vevő és az eladó számára is az egyik legfontosabb tényező. Csak így garantálható a magas minőségű termékek, és szolgáltatások mellett a kedvező ár. A cél az, hogy komplexen, egy helyen kínálják a termékeket. A Trendlakás, folyamatosan képzett kollektívával, hatékonyan képviseli az összes megjelenő márkát.

A neves lakberendezési márkák között jelen vannak a magyar és a külföldi gyártók termékei. A magyar beszállítók közül a legjobb minőséget garantáló cégek átfogó és egyedi megoldású rendszereket is kínálnak. A magyar konyhabútor - gyártás neves képviselői közül az Ében-H konyhái MIELE és AEG konyhagépekkel, míg az Interfa minőségi konyhabútorai SIEMENS, és Bosch eszközökkel teszik teljessé a kínálatot. A konyhabútorok mellett megjelenik a több mint 100 éve székeket és asztalokat gyártó Sellaton Design, valamint a méltán neves Billerbeck – utóbbi teljes lakástextil kínálatával. A teljesség igénye nélkül érdemes még megemlítenünk a nemzetközileg elismert, Magyarországon tavaly piacra lépett, olasz design-nal, és német minőségben ülőgarnitúrákat gyártó vajdasági Extraformot. A kínálatot a Vántus Bútor faragott, tömörfa nappali-, és hálószoba bútorai teszik teljessé. Nemzetközi márkák közül a fiatalos és modern ARTE-M legnagyobb magyarországi bemutatóterme mellett az osztrák fürdőszoba-, és szaniter forgalmazó Sanotechnik kínálatának legjava kerül bemutatásra, de Csehország legnagyobb matrac márkájának teljes termékkínálata  is itt  lesz megvásárolható. A meleg burkolatok mellett izgalmas kiegészítők, mint például aquarium kínálat garantálja, hogy a bútorvásárláson túl a lakberendezők és belsőépítészek is teljes körűen tudják kielégíteni a felmerülő igényeket.

A legtöbb beszállító látványtervező rendszerekkel dolgozik, ami lehetővé teszi, hogy személyre szóló szakmai támogatást nyújtsanak a vásárlóknak. A szakmai támogatás része, hogy az egyedi megrendelések esetén a kivitelezésig a vevők közvetlenül a gyártókkal állnak kapcsolatban.  A folyamat nagyon egyszerű: egyedi igények megfogalmazása – előzetes árkalkuláció / látványterv – helyszíni felmérés – közvetlen megrendelés – szakszerű beépítés.

„A rendszer létjogosultságát alátámasztja az a magyar vásárlókra jellemző viselkedésforma, hogy előnyben részesítik a közvetlen kapcsolatot a gyártókkal, és a márkákkal. A jelenlegi gazdasági környezetben minden fogyasztó azt keresi, hogy hol tud kedvezőbb árakat találni, és hogy hol kaphat speciális, mégis széleskörű kiszolgálást ugyanazért az árért. A Trendlakás Lakberendezési Stúdiók Áruháza a vásárlóknak ezt a keresési utat spórolja meg. Szolgáltatásainkkal minden egy helyen lebonyolítható.” - vallja Pólya Ádám, a magyar magánvállalkozásban létrejött központ üzletfejlesztési igazgatója.

 

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo