Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac

Várkonyi Balázs stratégiai együttműködésre lép az Avokadoval, így az ED Group Kft. részesedést szerez a népszerű bevásárlóplatformban. A társulással a hazai online kiskereskedelem képének átalakítását tervezik, céljuk, hogy 5-10 százalékot szakítsanak ki az FMCG szektorból.

Az Avokado úttörő a magyar fogyasztók vásárlási élményének forradalmasításában. A 2022-ben indult startup célja, hogy tanulva az élelmiszer kiskereskedők és más online platformok problémáiból, több mint 25 éves e-kereskedelmi tapasztalattal a hátuk mögött, valamint az elmúlt évek piaci dinamikájának megfigyeléseinek segítségével a legjobb online élelmiszer-kiszállítási felület építsék fel. Jövőképük kettős: egyfelől olyan vásárlási élményt kínálni, amely egyszerre megfizethető és kényelmes a fogyasztók számára.

Másfelől pedig lehetővé tenni a fizikai kiskereskedők számára, hogy könnyedén bővíthessék termékkínálatukat az interneten, mentesítve őket a logisztikai kihívások alól, hogy az alaptevékenységükre koncentrálhassanak.

 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo